Foto bij Liam

I will fight for you..

Nadat ik Emma alles had vertelt over Sasha ben ik naar boven vertrokken.Ik stap onder de douche vandaan en ik droog mezelf af.''Li ben jij in de badkamer?'' ''Ja alle anderen zitten beneden.'' ''Er is iemand voor je.'' Ik trek snel een jogginbroek aan en een shirt en ik loop snel naar beneden.Ik zie Sasha staan en ik verstijf,wat doet het meisje die ik leuk vind hier?.''Hey Sasha.'' ''Hey Liam.'' Ik word rood maar probeer gewoon stoer te blijven.''Laatst bij de disco wou je wat zeggen wat was dat?'' ''Ben je daarvoor hier gekomen?'' ''Het was meer Nialls idee.'' Ik kijk naar Niall met een ik-wurg-je-straks-blik.''Oke het was dus Nialls idee.'' Sasha knikt.''Wat wou je nou zeggen?'' ''Ik wou zeggen dat alles wel goed komt met die vriendin.'' Ik zie Sasha's blik veranderen, ik had dat beter niet kunnen zeggen denk ik.''Ow ik hoop het ook.'' Ze klinkt verdrietig.''Sorry als ik je hebt gekwetst.'' ''Geeft niet.'' En ze begint te huilen, ik loop naar der toe en geeft der een knuffel.De jongens en Emma kijken me aan en doen gek zonder geluid te maken.''Het gaat al goed.'' Ik kijk Sasha aan en ik laat haar los.''Weet je het zeker?'' Ze knikt.''Ik kan nu maar beter gaan.'' Ze loopt al naar de deur en zegt iedereen gedag,ik loop met der mee.''Nou doei.'' ''Doei.'' En ze loopt haastig weg en ik sluit de deur.''Ahw dat was best wel schattig.'' brengt Louis als eerste uit.''Niall ben je gek geworden!'' ''Nee, gast ik wist dat je der leuk vond.'' ''En daarom haal je haar hierheen?'' ''Ja.'' Ik kijk hem aan en ik spring op hem.''AAA Liam wat doe je!'' Ik zeg niks en ik zit bovenop hem.''Eigenschuld je weet dat ik verlegen word als het meisje er is op wie ik ben.'' De anderen lachen.''Okee Li stop ga van me af, ik zal het niet meer doen!'' Ik ga van Niall af en help hem overeind.''Is het goed?'' ''Tuurlijk.'' En dan gaan we met zijn alle slapen.

Reageer (1)

  • TeamNosh

    O Yara ik lag echt helemaal dubbel dus je moet snel verdergaan. (A)

    xox

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen