Foto bij Roos

Don't say one word wrong...

Ik zucht diep en loop woedend me kamer rond.''Roos!'' Ik reageer niet en me moeder komt me kamer binnengestormd.''Stop met stampen!'' ''Waarom!'' ''Het is nogal vervelend!'' Ik kijk der alleen maar aan en ik spring express nog een paar keer en me moeder kijkt me woedend aan, ik kijk alleen maar boos terug en uiteindelijk verlaat ze me kamer.Na een paar minuten hoor ik de voordeur open en dicht gaan,yes eindelijk home alone,en ik loop naar beneden.Dan is het avond en ik geef een groot feest.Als iedereen binnen is begint het en praat iedereen met iedereen.Ik kijk me kamer rond en ben blij, altijd handig populair zijn, dan word ik op me schouder getikt en ik draai me om en ik kijk in hele mooie bruine ogen.''Hey.'' Wauw ik smelt weg bij de stem.''Hey.'' ''Roos,toch?'' Ik knik, wauw hij is echt lekker,hij steekt zijn hand uit.''Zayn.'' ''Ken ik jou niet ergens van?'' ''Ja van twitter.'' Ik haal me hoofd op en dan kom er een schuifelnummer.''Wil je dansen?'' Ik kijk hem aan.''Tuurlijk.'' Dan staan we samen op de dansvloer en ik kijk steeds naar hem en voordat ik weet geef ik hem een kus op zijn mond. ik schrik van wat ik doe en ik doe een stap naar achter.Ik kijk hem verbaasd aan, hij glimlacht alleen maar.Ik heb iemand gezoend die ik niet ken, en voordat ik het weet zet ik het op rennen en ik sta even later in de tuin.''Roos!'' Ik draai me weer om en ik zie Lola op me af rennen.''Wat is er meid?'' Ik kijk der aan.''Heb je iemand geslagen?'' ''Nee man waar denk jij aan?'' Ik zie Lola raar kijken.''Nee ik heb een jongen gezoend die ik niet ken.'' Lola kijkt me aan.''Dat is het?'' Ik knik ja.''Roos dat is helemaal niet erg hij is helemaal in to you!'' ''Denk je?'' ''Ja anders zou niet mee een hele glimlach rondlopen.''Ik kijk naar binnen en zie Zayn met een glimlach rondlopen.''Je hebt gelijk Lo.'' Ik loop weer naar binnen naar Zayn toe en we praten nog wat tot hij weer naar huis moet,hij geeft no snel ze nummer en ik ben in de zevende hemel.

Reageer (1)

  • TeamNosh

    Haha dit wordt een lange reactie.
    Nou ik zag dat je weer had geschreven en toen zag ik mijn naam. ik werd helemaal blij en begon bijna te gillen. Toen zag ik die foto en dacht 'o godsh wat ben ik knap zeg. daarna begon ik met lezen. en ik vond ik het geweldig. bij het stukje met zayn zat ik helemaal te glimlachen. Toen las ik de naam Lola en dacht gelijk'o dat is een klasgenootje van mij'en ik had gelijk een beeld voor me. Daarom moest ik weer erg lachen want het sloeg nergens op maarja.

    Nou eigenlijk wilde ik net als altijd zeggen. SNEL VERDER (A)

    xoxo haha was zoals ik al zei een lange reactie (flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen