Foto bij 06. Say The Truth.

Say The Truth.

Langzaam draaide ik me weer om naar de jongens wanneer ik tot tien had geteld. De jongens staarden recht voor hun uit. Een harde kreet verliet mijn mond om de jongens wakker te schudden, dat was aardig gelukt, al hun aandacht was nu voor mij. ''Sorry, maar ik had geen idee hoe ik jullie anders kon verhelpen van jullie dagdroom.'' Liam haalde zijn schouders op. ''Nou ik weet niet hoor, maar je had ons ook gewoon aan kunnen tikken.'' Zei hij op een sarcastische manier, waardoor de jongens begonnen te lachen. Ik rolde met mijn ogen. ''Daar had ik geen zin in.'' Mompelde ik. Dat ik hier geduld voor heb, misschien lag het ook een beetje aan Caroline, altijd pakte zij de jongens af die ik ook leuk begin te vinden, maar uiteindelijk vallen ze altijd voor haar charmes. Ik slaakte een diepe zucht. ''Ik zou beter uit de buurt van haar bleven.'' Ik keek de jongens één voor één aan. Sapphire begon uitbundig te knikken. ''Ze heeft gelijk.'' Zei ze instemmend. Ik beet even zacht op mijn lip wanneer ik de jongens twijfelend naar elkaar zag kijken. ''Waarom?'' Vroeg Niall. Ik draaide me even om naar Caroline die alweer bij een andere jongen stond. ''Daarom dus.'' Ik wees haar kant op, wat ik beter niet had kunnen doen. Ze zag me en vuurde een vernietigende blik op me af. Ik draaide me weer snel om. ''Maar het is jullie eigen keus, het is maar naar wie jullie luisteren.'' Zuchtend stond ik op en pakte me tas van de grond, waarna ik hem op mijn schouder hees. ''Maar laat je niet verleiden voor haar charmes, dan kan je geen kant meer op.'' Glimlachte ik zwak. Met kleine passen liep ik weg met de rest achter me aan. Ik voelde een hand op mijn schouder en draaide me om, waar ik Kelsey zag staan. ''Heb je wel benul van wat je net hebt gezegd?'' Vroeg ze voorzichtig. Ik keek even naar de jongens die me met open mond aanstaarden, mijn ogen werden groter. Had ik nou live gezegd wat ik denk dat ik had gezegd? Ik haalde mijn schouders op. ''Ik weet het niet Kels, ik ben in de war.'' Zei ik zacht terwijl ik mijn ogen neersloeg. Ik beet zacht op mijn lip, en Heather en Sapphire kwamen er ook bij staan. ''Caroline was weer eens bezig.'' Zuchtte Heather. Ik knikte langzaam terwijl ik nog nadacht over mijn woorden die ik net uitsprak waar de jongens bij waren, of eerder gezegd, de woorden waren voor ze bedoeld. Ik keek even Caroline's kant op, die overdreven stond te lachen om een jongen, wat waarschijnlijk niet eens grappig was. Was ik nou echt jaloers op die bitch? Die bitch die me leven zwaarder maakte dan het eigenlijk al was?

Omg! Nu al meer dan 30 abbo's! Ik ben zo blij, dank jullie wel. Dit is jullie laatste kans om te stemmen voor een jongen die het beste bij Amelie past. Harry loopt nu aan kop, met Louis vlak achter zich, de rest hangt er een beetje bij. ;p Oké dit lijkt net een hardloopwedstrijd xd, maar goed. Ik heb al wel een paar ideeën voor het verhaal, maar wat zouden jullie graag willen zien?

Reageer (5)

  • Seamair

    NIALL DUHH xD

    1 decennium geleden
  • skipAbeat

    verderr:) :) : ): ):) :) :) :) :) :) °___°

    1 decennium geleden
  • SofieMarie

    Liam of Louis xD

    1 decennium geleden
  • ClarkeGriffin

    liam!!!!!!!!!!!of louis!!!!!

    1 decennium geleden
  • NaomixxHoran

    serieus k kan die caroline wel slaan xd

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen