Foto bij 05. Did I Something Wrong?

Did I Something Wrong?

''Wat heeft de jongedame allemaal gedaan behalve staren naar de jongens?'' Vroeg meneer Meade wanneer hij voor mijn neus stond met zijn armen over elkaar heen geslagen. Mijn wangen kleurden rood wanneer de jongens mij aankeken. Ik beet even op mijn lip wanneer meneer Meade mij waarschuwend aankeek. Ik draaide me langzaam om naar de computer, waarna ik direct aan de slag ging met de opdrachten. ''Best wel awkward.'' Grinnikte Heather. Ik stootte haar aan. ''Just shut up.'' Ik keek haar fronsend aan waardoor ze nog harder begon te lachen. Ze gebaarde dat ze stil zou zijn. Ik spendeerde nog één blik aan de jongens, maar ging toen echt aan de slag. Met een ruk vloog ik overeind wanneer ik het geluid van de bel hoorde. ''Saved by the bell.'' Grinnikte meneer Meade. ''En herinner morgen hebben we een so over de geleerde stof.'' Zei hij met een waarschuwende ondertoon. Ik rolde lachend met mijn ogen. ''Dat is al de vierde keer dat hij het zegt deze week.'' Lachte Kelsey. Ik knikte. Met z'n vieren verlieten we het lokaal. ''Eindelijk pauze!'' Gilde Sapphire opgelucht terwijl ze haar tas op de grond neer gooide en aan onze vaste tafel gingen zitten. Ik keek even naar de ingang van de aula, waar de jongens stonden. Ik gebaarde dat ze bij ons mochten gaan zitten. ''Naar wie zwaai je?'' Vroeg Heather. Er verscheen een grijns op mijn gezicht. ''Naar de knappe jongens van je.'' Grinnikte ik. Kelsey's ogen werden groter. ''Ga weg!'' Riep ze vol verbazing. ''Oké dan gaan wel al.'' Hoorde ik Louis op een teleurgestelde toon zeggen. Ik draaide me om en keek hem lachend aan. ''Ze bedoelde daar iets anders mee.'' Grijnsde ik. De jongens stootte om de beurt Louis aan, daarna gingen ze rond de tafel zitten. ''En hoe bevalt het jullie hier tot nu toe?'' Vroeg ik aan de jongens terwijl ik een hap nam van mijn broodje. Harry, die naast mij zat begon enthousiast te vertellen over zijn eerste ervaring op school. Lang kon ik niet genieten van zijn verhaal, want Caroline's groepje liep onze kant op. ''Heey guys.'' Zei ze met haar 'verleidelijke.' accent, ze knipperde expres met haar ogen. Ik rolde met mijn ogen. Ik gebaarde naar de meiden dat we beter weg konden gaan, maar Caroline hield ons tegen. ''Waarom zo veel haast? Mogen wij er ook bij komen zitten?'' Vroeg ze poeslief. ''Waarom? Je zit anders nooit bij ons?'' Ik trok een wenkbrauw op, ze irriteerde me echt mateloos, de enige reden waarom ze hier wil zitten is, omdat de jongens hier ook zitten. Ik rolde nogmaals met haar ogen terwijl ik op mijn plaats ging zitten. ''Kom er maar bij.'' Glimlachte Louis. Al snel raakten de jongens in gesprek met Caroline en haar aapjes. Een diepe zucht verliet mijn mond, wat haatte ik haar toch. Ik spendeerde een blik naar haar toe, maar het enige wat ik zag was een veel te kort rokje, een te hoge staart, te hoge schoenen en een laag make-up waar je wel dagen over moest doen om het eraf te halen. ''Maar ik moet alweer eens gaan, de plicht roept. Ik zou de leraren helpen met organiseren.'' Ze keek de jongens met een brede glimlach aan. Langzaam haalde ze een hand door haar haar, om vervolgens heupwiegend weg te lopen. Ik keek haar vol ongeloof na, ze heeft nog nooit iets voor een liefdadigheid gedaan, waarom zou ze het dan nu wel doen? Lang kon ik er niet over zeuren wanneer ik zag dat de blikken van de jongens op mij gericht waren. "Wanneer begint onze eerste rondleiding?" Vroeg Zayn. "Wanneer jullie maar willen."

Bedankt voor alle leuke, lieve reacties, het geeft me veel doorzettingsvermogen. Ook ben ik erg blij met de kudo's en abbo's. Hoe meer, hoe sneller een stukje. Na het volgende hoofdstuk gaat de poll sluiten, dus zorg ervoor dat je hebt gestemd op je favoriet of degene die jij vind dat het beste bij Amelie past. Ik heb voor iedere jongen een andere verhaallijn. Wil je stemmen, maar je weet niet waar? Bekijk het hoofstuk trailer dan, daar staat de link. Geen spellingscontrole gedaan, omdat ik opvde iPod zit en dat schrijft niet zo fijn.

Reageer (2)

  • Lumoure

    Stomme Caroline..
    En ik vind Harry of Louis het beste bij haar passen.
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • NaomixxHoran

    Leukleukleuk :D

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen