Bella's P.O.V

6 jaar later...

Het was een prachtige zomerdag,heel m'n famillie en de wolvenroedel zaten allemaal buiten bij de rivier.Wat betekende dat we allemaal-de vampiers- schitterden in het zon licht.'zo mooi,mama' hoorde ik Renesmee naast me mompelen terwijl ze mijn arm bestudeerde.Ze vond het altijd geweldig als we glinsterden,terwijl de wolven het maar creepy vonden.Gelukkig waren ze het al lang gewend.

Het was gezellig zo met z'n allen aan het water.Sommigen waren aan het zwemmen,andere waren dan weer gewoon wat aan het kletsen en degenen die konden eten waren aan het BBQen.

'Bommetje!!' schreeuwde iemand terwijl die in de rivier sprong,gevolgd door een luide 'SPLASH' .
Ik luisterde niet naar wie er schreeuwde ,ik was te hard geconsentreed op het spiegelbeeld van mijn gezicht in het koude water.Op mijn ogen om precies te zijn.Ze waren niet meer van puur goud maar fel rood.

Er waren 6 jaren voorbij gegaan sinds de Volturi waren gekomen,en in die 6 jaar had ik niet één mens gedood.Maar het was moeilijk héél moeilijk.

In die 6 jaar had ik een nieuwe kracht ondekt die me toen niet was opgevallen.Hij was.....subtiel.
Ik had buiten mijn beschermings schild ook de kracht om iemand te overheersen,maar alleen als die persoon psygisch zwak is. Een beetje zoals Jasper,met hun gevoelens spelen maar ook hun complete geest,lichaam,gedachten,alles...






--Writers Note--
Als iemand een goed idee heeft of featback
ofzo voor het verhaal, zet maar een reactie,hoor.
xxAmelie
:)

Reageer (13)

  • crazysugar

    snel snel snel verder jij bent goed.

    x.(A)

    1 decennium geleden
  • Nellethiel

    snel verder!!!!!!

    1 decennium geleden
  • SuperLouby

    :O
    door schrijven SNELLLxD(typing)

    1 decennium geleden
  • MissBlackx3

    Wow,, dit is echt wel cool

    Snel doorgaan :D ;)

    1 decennium geleden
  • Scharry

    Komm op!!!

    Ik wil meer

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen