Foto bij Rollen.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (59)

  • sarahxelmo

    NAAM: Sena Brandsley
    UITERLIJK:mooi rood steil haar KIM KARDISHIAN figuur Lijkt een beetje op Ariane Grande (ken je van victoriues Cat) volle lippen draagt niet graag make-up ze is van zich zelf al super mooi een natuurlijke schoonheid LAnge wimpers
    LEEFTIJD:19
    KARAKTER:lief mooi meisje is zich niet bewust van haar schoonheid is ontzettend humoristisch en erg verleidelijk tegen over de jongens
    EXTRA:heeft haar haar rood laten verven toen ze hoorde dat harry(one directionWHAT MAKES YOU BEAUTIFIL zong
    wat gebeurt er met de persoon in het verhaal:een meisje met rood haar (lijkt een beetje op ariana grande)
    rent huilend over straat Harry ziet het en gaat haar achterna
    blijkbaar is het een oude vriendin uit zijn verleden
    waar hij vroeger verkering mee had en de eerste keer seks mee had gehad.
    nou hij neemt haar dus mee naar huis waar ze een zielig verhaal vertelt (snikkend)Amy mag haar niet omdat harry zijn armen om haar heen had gelegd (om haar te kalmeren) je kunt zelf kijken of hij opnieuw verliefd word ofzoo AMY is ontzettend jaloers laat het niet merken



    het leek me leuk voor wat ophef in het verhaal een meisje waar alle 5 de jongen verliefd op zijn Ze gaat mee naar Amerika en raakt bevriend met het groepje aan het einde krijgt ze een vriendje (uit one direction mischien je mag zelf kiezen het is natuurlijk jouw verhaal)

    PS> ik vind je verhaal echt geweldig voor dit verhaal heb ik quizlet genomen ik hoop dat je mijn karakter kiest XXXXXXX

    1 decennium geleden
  • Landon

    Wat houd de rol in (bijvoorbeeld vriendinnetje van): Vriendinnetje van één van de jongens, met voorkeur aan Niall. (:
    Wat gebeurt er met de persoon in het verhaal: Aubree is een heel nuchter meisje en had eigenlijk nog nooit van de band One Direction gehoord. Ze vindt het maar rijke snollen en heeft een vreselijke hekel aan dat soort mensen. Als ze samen met haar 16-jarige zusje en tevens één van haar vriendinnen in Milkshake City komt, komt ze het groepje tegen van Amy, Harry, Niall, Louis en Eleanor. Als ze aan de kant staat om te bestellen draait Niall zich om en laat zijn hele milkshake over haar heen vallen. Ze wordt vreselijk boos, maar haar zus lijkt zo gek als een springende kanarie te worden. Aubree snapt er helemaal niks van en wil weglopen, maar Niall houdt haar tegen en dwingt haar om hem het te laten goedmaken. Na aandringen van Niall én haar zusje *die overigens helemaal 1D fan was en eigenlijk voor eigenbelang Aubree dwong* liet ze zich gaan en Niall nam haar mee naar zijn appartement. De hele middag heeft ze in zijn joggingbroek in zijn appartement doorgebracht, maar een hele tijd is er niks gebeurd. Ze werden vrienden, maar Aubree zag er echter niks in, tot alle spijt van Niall. Plotseling verbrak Niall om die reden al het contact dat ze hadden zonder iets van hem te laten horen en na een maand kon Aubree het niet meer uitstaan en zocht ze hem op. Ze kregen vreselijke ruzie, maar uiteindelijk biechtte Niall op wat hij voor haar voelde. Zonder dat ze er erg in had zoende ze hem, maar echter zonder spijt de volgende dag. Ze hebben officieel nog niks, maar het zit eraan te komen aan de manier hoe ze tegen elkaar doen.
    De uiterlijk van jouw personage/rol:
    Klik!
    Aubree is een meisje met een vrij standaard uiterlijk en valt niet op tussen een boel andere meisjes. Haar lange, donkerblonde haren vallen een eind over haar schouders heen met een lichte slag erin. Ze heeft er pas geleden een aantal lowlights in gezet omdat haar eigen haarkleur nogal wat lichter werd. Aubree heeft lichtblauwe ogen met een grijze gloed erdoorheen. Je zou eerder kunnen zeggen dat haar ogen kleurloos zijn, maar je ziet het blauwe pas goed van heel dichtbij. Aubree heeft een heel smal en klein gezichtje met een heel smalle neus. Haar lippen lijken vol, maar in tegenstelling tot anderen is haar neus vreselijk dun en dat wil ze eigenlijk liever niet. Aubree is vrij lang, vooral als ze haar high heels aan heeft. Zonder schoenen aan heeft ze een lengte van 1,70M, maar ze heeft zelfs hakken van zo'n tien centimeter in haar kast staan waardoor ze boven de meesten uitsteekt. Hoewel Harper vrij breed is gebouwd, kan je haar zeker niet dik noemen. Ze heeft echter vrij brede heupen, maar haar middel is slanker dan die van haar 16-jarige zusje. Dit brengt haar lichaam nogal uit proportie, maar daar zit ze niet zo mee. Aubree heeft wel hele lange, slanke benen waardoor shorts haar vreselijk goed staan.
          Aubree's kledingstijl kan je vooral omschrijven als classy en casual. Ze heeft wel een vrij aparte kledingsmaak. Als iedereen in jumpsuits met bloemetjes loopt, heeft zij er één met stippen. Iets wat haar vreemde karakter volledig beinvloedt. Ze draagt vaak losse kledingstukken en veel laagjes over elkaar heen.
    De naam: Aubree Gayle Navarro.
    Het karakter: Aubree is een meisje dat heel stevig in haar schoenen staat. Je kan haar niet zomaar omver lopen en met een belachelijke opmerking krijg je haar niet klein. Ze lijkt geen gevoelens te tonen en is zo hard als steen. Ze geeft niks over andersmans gevoelens, alleen over die het kleine breekbare gevoel van haar kleine zusje. Aubree is ook heel agressief, maar dat laat ze niet zo merken. Je moet haar wel echt boos hebben wil ze beginnen. Aubree is niet erg sterk, maar ze is sluw en slim wat ze in haar voordeel heeft. Ze zondert zich vaak ook af van de anderen wat haar weinig vrienden oplevert. Ze heeft het gevoel alsof er niemand bij haar is en alsof niemand haar ooit zou kunnen begrijpen. Haar ouders geven haar ook weinig aandacht waardoor ze meestal alleen is. Ze weet niet zo goed wat ze met haar leven aanmoet en maakt haar dagen gewoon maar een beetje vol met het een en ander lezen, het nieuws bijhouden en haar buren bezoeken. Als je Aubree eindelijk helemaal kent, eigenlijk als ze eenmaal uit haar schulp is gekomen, krijg je in een spoedvaart van alles over haar te weten. Hoe ze eigenlijk werkelijk is. Ze wordt vaak van buiten als een charmant meisje gezien, maar als je haar innerlijk kent wordt dat weggedreven en zal je haar omschrijven als dapper en stoer, niet zoals elk ander meisje. Ze geeft niks om haar uiterlijk en heeft een hele rare vorm van humor. Een glimlach van haar is schaars en je zal er echt om moeten vragen, hoewel je dan nog een waterig glimlachje naar je toe wordt gesmeten.
    Leeftijd: Aubree is zeventien jaar oud. Ze is echter laat in het jaar jarig, namelijk op 13 december.
    Extra: Aubree is opgegroeit in een hele grote familie. Haar moeder is de streekschrijfster Elice. Ze schrijft liefdesromans over de geschiedenis van het kleine stadje Londen. Ze is niet erg bekend, maar haar boeken worden wel uitgegeven. Ze zit bijna aan het aantal 100, wat betekent dat haar boeken steeds bekender worden. Haar vader is de 40-jarige Austin. Met een 17-jarige dochter is hij dus best jong, maar vrij vroeg hebben hun ouders kinderen gekregen. Een echt speciale baan heeft Austin niet, hij werkt op kantoor en heeft vaak korte werkdagen waardoor hij veel tijd heeft voor zijn drie dochters. De oudste is Aubree en na haar komt haar jongere zusje Casey. Ze lijkt wel het tegenovergestelde van haar zus, want ze is een volledig modepopje die fan is van alle hotte bands die je maar kan bedenken. Hoewel ze elkaars tegenpolen zijn, kunnen ze twee zusjes verschrikkelijk goed met elkaar opschieten. Je zou het misschien niet denken, maar ze spelen beiden fanatiek voetbal. De jongste van het gezin is de dertienjarige Joslynn. Ze valt een beetje uit de maat met haar leeftijd, maar Joslynn is meer een tiepje zoals Aubree is. Ze lijken vrij veel op elkaar, maar hebben meer een zussenrelatie. Altijd ruzie maken om de kleinste dingetjes, elkaar beschuldigen van alles, bekvechten om wie de afwas moet doen etc.
          Veel hobby's heeft Aubree niet. Ze voetbalt graag en speelt samen met Casey in hetzelfde voetbalteam, maar meer doet ze ook niet. Ze praat meestal met een paar vrienden van haar en gaat vaak naar de stad om gewoon even langs de Starbucks te gaan.

    Hope this is ENOUGH. (:

    1 decennium geleden
  • singaxx

    Wat houd de rol in (bijvoorbeeld vriendinnetje van) : vijand/vriendin van Amy. Kan het vriendinnetje worden van Louis.
    Wat gebeurt er met de persoon in het verhaal. (bijvoorbeeld ze verleid Zayn en die gaat dan uit de band) : Ze verhuist naar de plaats waar het verhaal zich afspeelt. Ze is erg bitchy tegen iedereen. En ze doet snel boos tegen iemand. Maar dat doet ze alleen omdat ze "gepest" (getrapt en geslagen.) Werd in haar vorige stad. En ze wou niet dat het haar nog een keer ging overkomen. Maar Amy kan er niet echt tegen dat iemand zo bitchi enzo tegen d'r doen. Vooral niet omdat ze wel normaal doet tegen Louis. Ze doet namelijk het meest bitchi tegen Amy omdat zij erg leek op ja de "leider" van die "pestkoppen." En ze dacht dat Amy dan vast ook wel zo zou zijn. (Hoe dat afloopt mag je zelf weten xd
    De uiterlijk van jouw personage/rol : (kan veranderen. Ze verft haar haar namelijk vaak uit onzekerheid.) Ze heeft wanneer ze na die stad komt rood haar. en donkere bruine ogen. click
    De naam : Midge Fortis (vrienden noemen haar Mi, hoort in het engels uitgesproken te worden. Fortis betekend in het latijns moedig.)
    Het karakter : kan gemeen en bitchy zijn maar dat doet ze uit onzekerheid. Ze is eigenlijk heel lief en zorgzaam. En ze is erg vrolijk tegen iedereen. En is ook erg grappig. Ze heeft ook bijna altijd tegen iedereen die ze mag een goed humeur
    Leeftijd : 18
    Extra : ze kent Louis al van vroeger. Ze heeft een klein poosje bij hem op school gezeten. Hij was de enige die soms vriendelijk tegen haar deed. Maar toen ze verhuisde weer. Louis herkend haar meteen en doet ook erg aardig lief tegen haar. hij vraagt haar ook vaak om weer haar oude zelf te worden en normaal te doen tegen Amy en de anderen. Midge weigert meestal en een keer breekt ze in tranen uit en Louis troost haar. Hij begrijpt haar en blijft aardig tegen haar doen. stiekem is Midge erg verliefd op Louis

    1 decennium geleden
  • Zaynstagram

    - Vriendinnetje van Zayn
    - Het is een fan die op een concert komt, waar hij voor WMYB haar op het podium haalt, na het concert komt hij haar ergens tegen in de starbucks vb... En zo leren ze elkaar beter kennen? Orgineel is niet echt mijn beste kant
    - Klik
    - Anabelle June Conrad
    - Lief,grappig, een beetje een attitude, ze knuffelt graag, ze kan ook wel hard zijn als het nodig is, gevoel voor mode
    - 18
    - Ze is orgineel ook uit Engeland, maar ze is naar Amerika gekomen om naar hun concert te komen en om met een man af te spreken die iets wou opnemen omdat ze kan zingen.

    PLEASE PICK ME

    1 decennium geleden
  • xkimberly

    wat houd de rol in: Vriendinnetje van Niall
    Wat gebeurt er met de persoon in het verhaal: Ze komt Niall tegen in Amerika als hij daar op vakantie is. Ze herkent Niall meteen omdat ze sinds de 2e al verliefd op hem was maar ze was een beetje de nerd van de school dus wist ze zeker dat Niall haar nooit zou zien staan. Sinds haar 15e is ze verhuist naar LA omdat haar vader een andere baan kreeg. Niall wordt verliefd op haar en vraagt haar op een date. Hij vraagt haar op een 2e date waar ze zoenen en hij haar vraagt zijn vriendinnetje te zijn. Ze is super blij alleen moet ze weer verhuizen omdat haar vader weer een andere baan in het buitenland heeft..
    Het uiterlijk van jouw personage/ rol: Bruin golvend haar, blauwe ogen en lange wimpers. Mooie volle lippen en is licht getint.
    Naam: Lauren April deWit
    Karakter: Verlegen, schattig, lief, onzeker.
    Leeftijd: Net 17
    Extra: Ze kan super goed zingen, alleen weet ze dat zelf nog niet. Ze schrijft veel verhalen en gedichten om daar haar gevoelens in te verwerken. Ook droomt ze graag over een rijk leven en vrede op aarde. Ze is vrij arm en haar vader wordt bijna altijd ontslagen. Ze heeft nog nooit een vriendje gehad omdat ze vroeger op school altijd de nerd was. Nu is ze wel veranderd van uiterlijk. (lenzen, geen puistjes meer.) Haar moeder was overleden toen ze nog maar 3 jaar oud was en heeft een broertje van 14 jaar. Haar vader en zij hebben heel vaak ruzie en af en toe wordt ze geslagen.

    X

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen