Foto bij Emma

time to start a new life.

Ik sta daar midden in de kamer bij One Direction.''Emma?'' Ik draai me om en ik zie Harry staan.''Hazza!'' Ik geef hem een dikke knuffel.''Wie is dat?'' ''Niall dit is Emma.'' Ik loop naar Niall toe en geef hem een hand.''Hoi ik ben Niall.'' ''En ik ben de paus.'' Ik moet lachen en ik zie dat Niall hem niet berijpt.''Haha nee ik ben Emma de vriendin van Harry.'' Ik zie Niall naar Harry kijken, en daarna kijkt Niall weer naar mij ik zie hem mij van top tot teen bekijken.''Kun je het zien?'' Ik zie Niall schrikken.''Geeft niet hoor ik zeg der wel wat van heb al een grote mond vanaf me geboorte.'' Niall knikt en kijkt me aan en ik loop weer naar Harry.''Zo wat gaan we doen vandaag?'' ''Wat denk je van een picnick?'' Ik kijk Harry aan,picnicken met hem is gezellig.''Ja lijkt me leuk.'' We lopen naar buiten en wandelen hand in hand naar het parkje.Ik zie dat Harry zenuwachtig is.''Is er wat Hazza?'' ''Nee hoor.'' Ik haal me schouders op en ik kijk om me heen,ik zie wat fotograven in de verte en ik zucht,onee he.We lopen snel het park in en gaan naar een stukje open veld.We leggen samen het kleed neer wat niet zo goed gaat en we hebben de slappe lach gekregen.Na 5 minuten ligt het kleed eindelijk,we leggen alles op het kleed en we gaan zitten.Na het picnicken lopen we weer terug naar het huis van de jongens.''Harry?'' ''Ja Em?'' ''Het was gezellig.'' Harry geeft me een kus en we lopen naar binnen.Louis moet hard lachen.''Lou wat is er?'' ''Niks.'' Ik loop naar hem toen.''Ow echt wel anders lach je niet.'' Louis laat me een site zien waar foto's staan van Harry en mij op de picnick en ik moet ook lachen.Ik zie Liam op de bank zitten.''Liam wat is er ben je in love?'' Liam knikt en ik ga naast hem zitten.''Vertel me alles.'' Liam vertel alles over Sasha.

Reageer (2)

  • EmmaxNiall

    whaa dat ben ik whooeeeee.
    oke blije aanval ghehehe

    1 decennium geleden
  • TeamNosh

    Goed zo schatje(K)

    snel verder ( ik wil meer over mij zelf in het verhaal weten (puh))

    xoxo

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen