Foto bij Niall

nice girl,nice name, but who is she in real?

Nadat Luna weg is gegaan kijk ik haar na vanuit het raam.''Niall zet der uit je hoofd.'' ''Waarom?'' ik kijk Liam aan.''Niall je kent der niet en je ziet er nu al verliefd uit.'' Ik word rood,Liam heeft me altijd door.''Heb ik gelijk Niall?'' Ik knik ja en ik loop weg, ik hoor Louis me nadoen,clown.Ik loop de tuin in en ik zie Zayn zitten.''Niall!'' Ik loop naar hem toe.''Ja?'' ''Heb je deze chick al gezien.'' Zayn laat me een foto van een meisje zien van twitter.''Wie is dat?'' ''Ze heet Roos volgens mij.'' Ik knik en ik ga in het gras zitten en Zayn loopt weg,eindelijk even tijd voor mezelf.Na een paar minuten val ik in slaap en ik droom over Luna.


''Niall wat lief van je om dit te doen.'' Ik kijk der in haar mooie blauwe ogen.''Voor jou alles je bent van mij.'' Ik zie der lachen en ik moet ook lachen.Ik haal me hand door haar mooie blonde haren en ik zie der naar me kijken.''Je hebt mooie ogen.'' Ik word rood.''Dankje.'' Ik leg een arm om der heen en ze gaat tegen me aanzitten, samen kijken we naar de zonsondergang.We kijken elkaar aan en onze hoofden gaan steeds dichter naar elkaar toe, onze lippen raken elkaar bijna...


''Niall daar ben je!'' Ik schrik wakker en ik kijk rond.''Waar ben ik?'' ''Gast je bent in slaap gevallen in de tuin.'' Ik ga staan en klop al het losse gras van me af,ik loop achter Liam naar binnen en ik zie iemand met bruin haar staan.

Reageer (1)

  • TeamNosh

    Yhe mijn naam:D
    Haha snel verder schatje(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen