Foto bij Hurt

Het spijt me zo erg dat ik zo lang niks van me heb laten horen! Zeker omdat jullie allemaal massaal zijn gaan reageren en ik vind al jullie reacties echt geweldig! Ik heb een gigantische writersblock gehad de laatste weken en heb alles waarmee ik normaal mijn tijd achter de laptop mee vul laten liggen. Mijn verhalen, de wedstrijd, RPGs waar ik al eeuwen verslaafd aan ben. Pff.. Maar ga nu weer verder en probeer wat regelmatiger te schrijven (Kan deze week niet heel veel beloven want ben donderdag jarig en geef vrijdag een groot feest dus moet nog een heleboel regelen.)

Trouwens.. Ik ben echt superblij met de 51 abo's die ik bereikt heb! Echt bedankt voor jullie geduld, had verwacht dat ik een stuk minder zou hebben maar in plaats daarvan zijn het er meer! Echt bedankt daarvoor! Oké, ik heb jullie genoeg opgehouden. Hier komt het volgende hoofdstuk.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • sisi123

    Ben dik

    1 decennium geleden
  • xAries

    :O, *zit helemaal in verhaal* Neeehhh, ze, me, ahhww. Ze moeten lief zijn voor elkaar!! Waar is scorpie!!
    Iniedergeval, happy b-day en veel plezier met je feestje..
    En SNEL VERDER <333

    1 decennium geleden
  • yuurimoon

    ze horen bij elkaar ze mag gewoon niet dood gaan!!!
    snel verder!!

    happy B-day alvast

    1 decennium geleden
  • xColoredEyes

    NOO! ze mag niet dood gaan :'(..
    Maar dan zal Scorpius ook dood zijn...als Hugo&Harry hierover horen!
    Happy B-day alvast!

    1 decennium geleden
  • NeverEver


    Wat, nee, dat is niet de bedoeling!!
    Niet dood gaan.

    Ga maar snel weer verder!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen