Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (19)

  • W00T

    Hahah, Omg. Justin!
    Ik hou zo veel van dit verhaal!! Je moet sowieso door blijven schrijven!!

    1 decennium geleden
  • Yestherday

    Super<3
    As always, Justin is echt een perv
    Snel verder
    Di waren meer als 10 woorden:)

    1 decennium geleden
  • Soleo

    OMG hahaha, reacties van dezelfde persoon tellen zeker niet?

    snel verder!!!!! <3

    1 decennium geleden
  • Chuks

    Whahahhahahaahahhahahahahahhaah! Nog 1 keertje dan? Whaaha! Lach leterlijk dubbel!
    Snelverder xooxoxox

    1 decennium geleden
  • CJ

    Okeej jij wilt dus reacties met meer dan 10 woorden? As you wish!


    Ten eerste: dit verhaal is egt ge-wel-dig het is zooow leuk om te lezen en ik ben elke keer weer blij als ik een hoofdstukje zie. Dan is het in mijn hoofd van: :):)(hoera)(hoera)(yeah)(yeah)(dance)(dance)xDxD:9~:9~(Y)(Y)(cat)(cat)(die kat staat er gwn bij omdat katten coowl zijn (cat))

    Ten tweede: Jb is zoow sexy elke keer dat ik hem zie is het gwn kwijl kwijl:9~:9~. Okeej zijn muziek is niet egt mijn smaak (al vind ik pray wel heel leuk), maar zijn hotness is gwn niet discussieerbaar.

    Ten derde: ik vind dat je meer hoofdstukjes moet plaatsen want je verhaal is gwn zo goed. Het is verslavend, net als drugs (alleen dan legaal) en als ik te lang niet lees dan krijg ik afkicksverschijnselen en dat wil je tog niet op je geweten hebben?


    Okeej dat was het.

    Have a nice Day

    Just Love,
    Chev

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen