Foto bij District 12 de Boete

Het plein stond vol het was de beurt aan het laatste District voor de boete. Wat niemand verwacht had was dat District 12 op de 2e plaats stond van de best presterende Districten tijdens de Hongerspelen. District 9 staat op 3 en op nummer 1 staat District 2. District 7 staat trouwens laatste. District 12 had in totaal 3 keer gewonnen. Tristan Johnson won de allereerste hongerspelen. Ena Zook won de 9e hongerspelen en als 3e won Catherine Porter. Een leuke vrouw maar ze was in de war na de hongerspelen is ze in een dip geraakt en is ze alleen optimitisch vanaf de boete tot de dood van de tributen. Nu stond ze weer klaarwakker op het podium. Ze zei "Wow het is alweer 8 jaar geleden dat ik de hongerspelen won en nu mag ik weer mentor zijn, het word is tijd dat we weer is winnen en dan District 2 verslaan de beroepstributen". Er klonk applaus. "Maar dat is niet alleen dankzij mij maar ook mede dankzij jullie begleider hier is Gudleik Ealey". Opnieuw applaus. "Dankjewel District 12 en dankjewel Catherine ik zal maar gelijk beginnen met de nieuwe stylisten voor dit District ze komen van het capitool en doen nu hun toelatingsexamen hier zijn Norman en Brittanie". Het applaus was wat magertjes maar ze vertoonden geen enkele emotie. "Alle districten doen als eerste hun jongenstribuut wij doen dat andersom bij ons geldt de regel dames eerst. De meisjestribuut voor District 12 is.... Nele de Schieter!!!". Eeen ooh in het publiek dit was een raar geval. Zij is raar riepen iedereen wat het verhaal is legt ze straks uit in haar dagboek. "En dan nu de jongenstribuut het is geworden..... Nahuel Folgeun Fentes". VRIJWILLIGER. Voordat uberhaupt Nahuel op kon staan had Mike Grey zich opgegeven als vrijwilliger. Een 17 jarige jongen dat stevig in zijn schoenen liep naar het podium toe. "De tributen voor District 12 zijn: Nele de Schietere en Mike Grey.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen