Foto bij 03. We Chose You.

We Chose You.
Omdat ik dit plaatje zo genius vond.

Met mijn tas om mijn onderarm liep ik naar mijn plek, naast Louis. Meneer Meade zag ik zijn laptop uit zijn tas pakken. Wat verward staarde ik naar de laptop, toch ging ik op mijn plek zitten met mijn boeken opgeslagen. Kelsey kwam achter me zitten. ''Wat moet hij met een laptop?'' Vroeg ze aan mij. Ik haalde mijn schouders op. ''Daar zat ik ook aan te denken.'' Fluisterde ik terug terwijl ik onopvallend naar achter was gaan leunen. ''Nog even en je valt van je stoel.'' Grapte Louis die met mijn stoel aan het spelen was. Ik stuurde hem een dodelijke blik, als blikken konden doden was hij nu dood geweest. ''Louis Kappen!'' Riep ik zacht. Louis liet mijn stoel los, waardoor ik met mijn buik tegen de tafel botste. Een pijnscheut ging door mijn buikholte. ''Bedankt.'' Zei ik op een sarcastische toon. Op Louis' gezicht verscheen er een brede glimlach. ''Haal die glimlach van je gezicht of-''-''Of wat?'' Maakte Louis mijn zin af, hij keek me uitdagend aan. Ik haalde mijn schouders op. ''Ik heb geen idee, het klonk gewoon leuker.'' Mijn blik gleed weer naar mijn boeken. Ik hoorde Zayn iets fluisteren, vanuit mijn ooghoeken keek ik stiekem naar Zayn en Louis. Zayn keek goedkeurend en stak zijn duim op. Ik draaide me om wat hem deed schrikken. ''Jullie zijn echt irritant wist je dat?'' Louis knikte uitbundig, Zayn deed net zo vrolijk mee. Ik keek de jongens hoofdschuddend aan, maar meer aandacht besteedde ik er niet aan. Ik liet me verdiepen in de stof, totdat ik opeens werd wakker geschud door de stem van meneer Meade. ''Goed jongelui, vandaag hebben we onze boeken niet nodig we gaan namelijk aan de slag op de computer, van daar dat we vandaag in het computer lokaal zitten.'' Louis sloeg mijn boeken dichter, waarna hij direct irritant begon te lachen. Mijn hand zat nog tussen het boek, ik haalde mijn hand er snel onder vandaan. ''Dat bedoel ik dus met irritant.'' Ik keek naar zijn boeken die nog open geslagen waren. Een gemene glimlach verscheen op mijn gezicht. Louis keek me verschrikt aan. Ik beet op mijn lip terwijl ik snel zijn boeken dicht sloeg, zijn hand zat er ook nog tussen waardoor een harde kreet zijn mond verliet. Iedereen keek onze kant op, Zayn was één van de eersten die begon te lachen. ''Niet te snel lachen, jou krijg ik ook nog.'' Ik keek hem waarschuwend aan, waardoor hij direct stopte met lachen. ''Met mij valt niet te spotten.'' Louis haalde zijn hand tussen de boeken vandaan. ''Daarom hebben we jou ook gekozen.'' Ik keek hem verward aan. ''Wat bedoel je?'' Hij keek Zayn even aan, maar al snel richtte hij zijn blik weer mijn kant op. ''Daarom hebben wij jou gekozen om ons "rond te leiden.".'' Zei hij. Wacht hoorde ik het nou goed? Hadden ze mij uitgekozen om ze rond te leiden? Waarom ik? Lang kon ik er niet over nadenken, al snel werd ik wakker gemaakt door de stem van meneer Meade, die vertelde dat we een computer mochten uitkiezen. Ik liep naar een computer in de middelste rij, meteen werd ik vergezelt door Sapphire, Heather en Kelsey.

Reageer (3)

  • XSanneLovex

    zomaar stopt het haha
    nou zou dat ook wel willen doen hoor, hun rondleiden ^^
    snel verder!!<33

    1 decennium geleden
  • xLoessx

    snel verder!
    iloveit (L)
    XXnieuwabo

    1 decennium geleden
  • skipAbeat

    verderr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen