Foto bij # 011

Teddy Lillyan Horan

Er liep nog een verdwaalde traan over mijn gezicht. De jongen met de prachtige blauwachtige ogen zag hem en tastte er voorzichtig naar met zijn linkerhand. Met zijn pink veegde hij hem voorzichtig weg, waarna hij zachtjes op zijn onderlip beet. Damm wat zag dat er schattig uit. Zijn voortanden beten zachtjes op zijn onderlip en zijn ogen keken in de mijne. Verlegen keek ik weg, maar Louis pakte voorzichtig mijn kin vast, waarna hij mijn gezicht terug naar hem draaide. Mijn wangen gloeiden en ik zag hoe hij nog steeds op zijn onderlip beet. Zachtjes bewoog zijn hand over mijn wang, richting een plukje haar, dat hij zorgvuldig achter mijn oor deed, waardoor er een verlegen glimlach op mijn gezicht verscheen. Ik snapte nog steeds niet waarom Zayn en Harry hem altijd pestten, plagen, of hoe ze het wouden noemen. Louis was echt lief, vreselijk aardig en ook echt knap. Hij zorgde ervoor dat ik Zayn vergat, maar dat ging wel moeilijk wanneer je hem toch altijd op school zag. Ik beet alweer zachtjes op mijn lip.
"Je ziet er schattig uit als je dat doet." zei de stem van Louis, bijna fluisterend.
Mijn wangen waren al lichtelijk gekleurd, maar de kleur werd steeds heviger, volgens mij dan. We keken elkaar aan en ik zag hoe zijn wangen ook lichtelijk gekleurd waren. Een verlegen, maar toch vreselijk schattige en lieve glimlach was op zijn gezicht te zien. Hij bleef me even aankijken, maar keek toen weg. Voorzichtig liet hij me weer los en beet op zijn lip, waarna hij naar de grond keek. Ik fronste even.
"Ik-uh ik ga maar eens naar huis toe." stamelde Louis toen.
Voorzichtig keek hij mij aan en ik kon alleen maar terug kijken. Ik wou niet dat hij ging, ik wou dat hij hier bleef, bij mij.
Net voordat hij aanstalten maakte om weg te lopen, pakte ik zijn hand vast. Direct draaide hij zich weer om en in zijn ogen stond een vragende blik.
"Ik wil niet dat je gaat." zei ik toen zachtjes.
De blik in Louis' ogen was nog steeds vragend, maar ze lichtten wel een beetje op toen ik dat zei. Ik glimlachte voorzichtig een beetje.
"Ik wil dat je hier blijft." fluisterde ik.
"Hoezo?" vroeg Louis toen op zijn beurt, "Je vindt me toch niet leuk."
Louis schrok van zijn eigen reactie en ik trouwens ook. Zachtjes beet hij op zijn lip en keek mij vragend aan.
"Hoe kom je daar nu bij?" zei ik verrast, "Ik heb dat nooit gezegd."
Louis grinnikte even en schudde zijn hoofd.
"Wie zou mij nou leuk vinden?" zei hij, "Ik ben de bretellendragende sukkel met af en toe een bril op."
Louis keek even naar mijn hand, die de zijne vast hield en toen naar de grond.
"Ik ben een loser." zei hij met een zucht.
Wild schudde ik met mijn bruine krullen en Louis keek verbaast op.
"Je bent echt geen loser hoor en dat moet je je ook niet wijs laten maken." zei ik toen.
Ik wreef met mijn vrije hand langs zijn arm en hij glimlachte scheef, een beetje verlegen.
"Je moet je niet laten beïnvloeden door Zayn en Harry, zij zijn hier de losers." zei ik, waarna ik zachtjes grinnikte.
Louis lachte even en keek toen, alweer een stuk vrolijker, naar mij.
"Dat zegt het meisje dat een tijdje het vriendinnetje van Zayn is geweest." zei hij met opgetrokken wenkbrauwen.
Bam, die zat. Ik beet op mijn lip en verbrak het oogcontact. Louis had wel gelijk. Ik had me zo erg laten meeslepen door Zayn toen ik nog wat met hem had. Ik zuchtte even, waarna ik slikte.
"Ehm-sorry als ik je van slag heb gemaakt door wat ik zei, dat was niet mijn bedoeling." zei Louis toen opeens.
Ik keek hem weer aan en aan zijn gezicht kon je gewoon zien dat hij het niet zo meende. Hij had wel gelijk.
"Geeft niets." zei ik met een kleine glimlach.
Louis veegde weer een pluk haar uit mijn gezicht, waarna hij met zijn hand zachtjes langs mijn wang ging.
"Zo'n mooi meisje moet geen verdriet kennen." zei hij zachtjes.
"Zo'n lieve jongen hoort niet gepest te worden." zei ik toen.
Ik zag hoe Louis' ogen oplichten en voelde hoe hij zijn andere arm rond mijn middel sloeg, heel voorzichtig plaatste hij zijn hand tegen mijn rug, waarna onze beide gezichten stukje bij beetje een beetje dichter bij elkaar kwamen, zonder oogcontact te verbreken.

____________________________________________________

wooooooh. oke. ik schrijf echt heel weinig, maar ik heb heel weinig inspiratie en ook niet zo heel erg veel tijd. dus de meeste hoofdstukjes komen dus waarschijnlijk in het weekend :c en bedankt voor alle reacties en abo's! i love you guys! hopelijk worden het er steeds meer hea? c: X veerle

Reageer (6)

  • Lein

    en toen ging ik een reactie schrijven op marjoleins naam (:
    EN JIJ KIJKT LIAM PAYNE IN DE MEDIATHEEK!
    ilovehim (L)
    &derestnatuurlijk
    blablabla
    en toen stalkte marjolein je
    xiloveyou (L)(L)

    1 decennium geleden
  • xLoessx

    EN TOEN STOPTE HET OPEENS
    en dat vond ik niet leuk grr
    nu is veerle niet lief.
    snel verder! (L)
    xiloveyou

    1 decennium geleden
  • MacGyver

    Dankzij jou word Louis bijna mijn favoriet (ik hou van ze allemaal maar ik heb toch mijn favoriey) en dan voel ik me weer zo'n bedriegster

    Any way, ik wilde Louis gewoon knuffelen. Hij is zo ontzettend lief en hij & Teddy moeten gewoon gaan zoenen!

    1 decennium geleden
  • Lordd

    Aahw té lieef<3 Verder alsjeblieeft! :3

    1 decennium geleden
  • Juliete

    omg mijn hoofd was bijna tegen het scherm aan gedrukt toen ik het las. GA VERDER JIJ!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen