Foto bij District 11 de boete

Het strengst beveiligste District van heel Panem, District 11. Hier woonden de mensen vlak op elkaar want District 11 was erg dichtbevolkt. Tijdens de hongerspelen was District 11 gemiddeld goed. Ze hadden 2 keer gewonnen namelijk de 11e spelen waar Lynette Webb won. En de 15e spelen werd gewonnen door Stehpen Dover die won omdat hij het zielig jongengtje speelde waardoor iedereen twijfelde om hem te doden en als ze twijfelden dan sloeg hij toe. Hij was een goede acteur maar als mentor deed hij het wat minder. District 11 kwam meestal niet verder dan de hoorn des overvloeds. Alle bewoners kwamen het plein op nou ja er was geen plaats voor iedereen dus stonden alleen de kinderen die uitgekozen konden worden als tributen. Ze stonden er erg nerveus bij en klapte niet toen de mentor Stephen Dover het podium beklom. Hij nam het op als sarcastisch en zei "niet zo enthousiast oke welkom allemaal bij de boete van de 24e hongerspelen voor District 11. Ik geef nu graag het woord aan jullie begleidster Amy Kellow". Nu klonk er wel applaus maar Amy gaf er geen aandacht aan. "Welkom hier is jullie vaste voorbereidingsteam Harry en Grace". Applaus kwam maar mondjesmatig. "Omdat jullie zo enthousiast zijn trek ik nu de naam van de jongenstribuut". Het publiek hield zijn adem in, "het is... Henry Silves". Er klonk een grote zucht van verlichting op het plein en iedereen keek naar die jongen de 16e jarige jongen die niemand kon hij ging naast Amy staan hij keek alsof hij moest huilen. "En dan nu voor de meisjes dat is... Nadinne Cannady". OH NEE klonk er een 14 jarig meisje wou naar buiten rennen maar werd tegengehouden door vredesbewakers en ze brachten haar naar het podium ze huilde.
"Dames en heren met trots presenteer ik u Henry Silves en Nadinne Cannady de tributen van District 11".

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen