Foto bij Sasha

memories keep following me

Toen ik die 5 jongens zag kreeg ik een steek in me maag, ik moet gelijk weer denken aan 2 maanden geleden, ik zie één van de jongens op me afkomen.''Was jij niet dat meisje waarvan de vriendin in coma viel?'' Hallo kon je dat ook niet anders zeggen?''Ja dat ben ik.'' ''Hoe heet je eigelijk?'' ''Sasha.'' ''Mooie naam.'' ''Dankje.'' Ik kijk zin zijn grote bruine ogen en na 2 minuten kijk ik weg en ik loop naar Samantha toe.''Waar was je?'' ''ik stond nog bij de ingang.'' Samantha trekt me mee, en loopt naar de dansvloer.Samantha gaat helemaal los en ik dans een beetje terwijl ik om me heen zoek naar die jongen van 2 maanden geleden.''Sas dans nou eens mee dit is me eerste avond uit en ik wil plezier hebben!'' ''Ja ik weet ook wel dat dit je eerste avond is hoor.'' Samantha kijkt me aan en we dansen verder.De avond is eindelijk afgelopen en we lopen samen naar buiten te wachten op me moeder die ons komt halen.''Hey Sasha!'' Ik draai me om en ik zie die bruine ogen weer.''Hey ik weet je naam niet.'' ''Liam.'' ''Oke Liam.'' We lachen naar elkaar toen wou Liam wat zeggen, maar voordat ik kon antwoorden werd ik mee getrokken door Samantha.''He ik was aan het praten met Liam.'' ''Dus.'' ''Moet je me niet zomaar mee trekken!'' Ik zie Sam boos naar me kijken.''Ben je jaloers?'' ''Nee tuurlijk niet!'' Ik kijk der doordringend aan.''Nou..oke..ja een beetje.'' ''En daarom trek je mij mee alleen omdat ik met hem praat?'' ''Ja.'' Ik kijk der aan,waarom?.Als we weer thuis zijn gooi ik me tas op me kamer en ik trek me pyjama aan, ik haal me make up eraf en ik ga in me bed liggen.''Sas?'' Ik doe me ogen open en ik kijk naar me deur en ik zie Marieke staan.''Ja.'' ''Kan ik even bij jou liggen kan niet slapen?'' Ik doe me deken omhoog en Marieke gaat naast me liggen.''Mis je Layla erg?'' ''Ja.'' Ik krijg weer tranen in me ogen,Marieke ziet dat.''Ow sorry.'' ''Nee geeft niet Mariek.'' Ik draai me rug naar Marieke toe en ik doe me ogen dicht met de hoop dat Layla snel wakker wordt.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen