Foto bij District 10 de boete

District 10 was het volgende district. District 10 is het District van de veehouding zij verzorgen vlees, en eieren de helft van de bewoners was boer. Rijk was het district niet ze waren het op een na armste District van Panem maar ze waren er wel voor mekaar. Op de spelen was District 10 ook niet een van de succesvolste ze hadden maar 1 keer gewonnen en dat was tijdens de 17e hongerspelen door Renee Halterman. Zij was een door drank bezeten vrouw die na de spelen allen in haar huis opsloot ze had geen familie (beweerde ze) en niemand wou iets met haar te maken hebben. We hadden wel een goed begleider namelijk Gabriel Mcleuy maar hij is vorig jaar gestorven aan een hartaanval tijdens de spelen toen hij zijn tributen zag sterven. Aan Renee hadden ze niks zij was alleen maar niks aan het doen we hoopten op 1 winstje zodat we inngeval een andere mentor hadden. Maar misschien is de nieuwe begleider wel goed. Renee waggelde het podium een kondigde aan dat onze nieuwe begleider een beroemdheid was hij was te zien in alle tv progamma's op de District kanalen en zefs op het capitool kanaal het is Marc Gonsalerez. Het publiek juichte en joelde en floot. Marc dankte iedereen "District 10 dit jaar gaan we winnen". "We laten ons niet op de kop zitten door de andere district we gaan onopvallend de strijd aan en dat is mede dankzij jullie voorbereidingsteam ze zijn in opleiding Norma en Barry". Het publiek klapte ze wisten niet wat ze van het voorbereidingsteam moesten verwachten dus ze zagen het wel. "Bewoners van District 10 hier is de eerste tribuut een jongenstribuut. Namelijk.... Sean Ackerman". NEEEEEEEEEEEEEE klonk er. Een 13 jarig jongentje wou opstaan hij was uitgekozen maar zijn plaats werd vervangen door zijn 15 jarige broer John Ackerman ik vrijwillig mijzelf. Een applaus door het lef om het voor je broertje op te nemen. "Nogmaals applaus voor John Ackerman en dan nu het meisje het is... Maria Butler!!!". Whoooo klonk er een 18 jarig meisje stond op en liep naar het podium alsof het alledaags was. "Dames en heren de tributen voor District 10 die ons District terug gaat brengen in de Hongerspelen: John Ackerman en Maria Butler.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen