Foto bij Luna

Luna

Toen ik dat bord las ben ik snel weer naar huis gelopen.''Luna waar was je Lieke zat alleen thuis.'' ''Ik was even lopen.'' Ik zie me vader bezorgd kijken.''Pap ik kan voor mezelf zorgen hoor'' Ik kijk me zusje an.''Jij voor jezelf zorgen laat me niet lachen Liek.'' ''Kan ik wel.'' ''Je bent pas 7 jaar.'' ''Dus?'' ''Kan je het nog niet.'' Voor dat me zusje nog wat kon zeggen staat me vader me al boos aan te kijken.Ik loop zuchtend naar de gang en trek me hakken aan en ik loop naar buiten.Ik zie een blond iemand bij het bord staan,ik loop erheen.''Heei ben jij niet dat meisje die ons bord las?'' ''Ik denk het.'' ''Hoi ik ben Niall.'' Alsof ik hem niet ken! ''Tuurlijk ken ik je ik ben mega One Direction fan!'' ''En hoe heet jij?'' ''Luna.'' ''Mooie naam.'' Wauw alsof ik droom ik kom gewoon 1 van me 5 idolen tegen en Niall is altijd al me favoriet geweest, door zijn mooie blauwe ogen ben ik helemaal gevallen.''Heb je zin om mee te gaan?'' ''Waarheen?'' ''Naar ons hotelkamer?'' ''Owja tuurlijk.'' En ik volg Niall naar hun hotelkamer, als we bij hun kamer zijn zie ik ook de andere zitten.''Niall wie heb je bij je?'' ''Jongens dit is Luna.'' Ik voel blikken naar me kijken.''Zo jij bent Luna.'' ''Ja.'' Niall springt ineens voor me.''En zij is diegene die het bord las!'' De jongens kijken hem aan en zeggen niks.Harry loopt naar me toe en trekt me op de bank.''Zo Luna toch?'' Ik knik verlegen ja en Harry vertelt een heel verhaal die ik maar half volg, ik kijk alleen maar naar Niall die druk in overleg is met Liam.Na een tijdje moet ik weer naar huis ik zeg gedag tegen de jongens en Niall loopt mee naar de deur.''Doei.'' ''Doei.'' En ik loop weg,je had wel wat meer mogen zeggen dan doei Luna.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen