Foto bij Liam

Tell me only the truth

Nadat Niall had vertel dat hij iemand bij ons bord zag ben ik naar boven gegaan.Maar wat als Niall de waarheid vertelt?,denk ik.''Liam ben je boven!'' ''Ja!'' Niall komt binnengelopen.''Jij gelooft me toch wel?'' Niall is me beste vriend van allemaal,maar of ik hem moet geloven weet ik niet, denk ik.''Hallo Liam, jij gelooft me toch wel?'' ''Euh ja tuurlijk Niall.'' ''Oke.'' En Niall loopt met een tevreden hoofd weg.Ik zucht diep en loop ook weer naar beneden, de jongens praten over een auto-ongeluk van een tijdje terug,als ze mij zien binnenkomen stoppen ze met praten.


''PAP!"' roep ik,ik zie me vader slaperig worden achter het stuur.''PAP! blijf wakker!'' Ik krijg geen antwoord, toen was het te laat we knalde hard tegen een andere auto.Ik schrik me rot en ik zie me vader onder het bloed en ik kijk naar me eigen handen en voel aan me gezicht.Ik zie aan me hand dat me gezicht bloed, maar me vader erger.Dan komt er iemand aangerend en die rukt de autodeur open en haalt me vader eruit,ik doe ook me gordel los en stap de auto uit.''Jongen gaat het?'' Er komt geen antwoord uit me mond zo in shock ben ik.Ik voel een hand op me schouder,ik kijk omhoog en ik zie een politieagent,hij pakt een doek en veegt het bloed van me voorhoofd en hij geeft me een doek voor me neus.''Kan je alweer praten?'' ''Ja.'' ''Hoe heet je jongen?'' ''Li..liam.'' De agent schrijft alles op, ik loop ondertussen naar me vader die weer wakker is geworden.''Pap?'' ''Ja jongen.'' ''Waarom viel je in slaap?'' Ik zie dat me vader tranen krijgt.


Ik kom weer terug bij nu en ik loop snel naar de keuken om wat te drinken.''Liam gaat het?'' ''Ja hoor.'' Ik loop naar de woonkamer en zet de tv aan.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen