Foto bij District 9 de boete

Het was de beurt voor District 9 om de 2 tributen te kiezen. District 9 was een van de succesvolste Districten tijdens de spelen ze hadden namelijk al 3 keer gewonnen. Jewel Higtt won de 4 spelen. Als 2e won tijdens de 10 hongerspelen John Laird en 2 jaar later bij de 12e spelen was Pauline Wolrdring de winnares. Een winnares die zichzelf de beste vond ze moest overal voorrang krijgen bij dingen. Er moesten mensen bij haar thuis komen om haar te bedienen. Echt een tutje maar dit jaar moest ze ervoor zorgen dat District 9 bovenaan de lijst stond van de beste Districten. Ze klom het podium en viel bijna iedereen moest lachen. Zelf reageerde ze er niet op en sprak het volk toe. "Dit jaar wordt weer een jaar van andere districten laten zien dat District 9 niet slaapt dit jaar gaat District 9 voor de 4e keer WINNEN". Er klinkt veel applaus uit het publiek. "Kennen jullie het voorbereidingsteam uit de 12e hongerspelen nog nadat ik won zijn ze weggegaan maar nu zijn ze terug hier zijn Tahlia en Dyland". Alweer klinkt er veel apllaus en gejoel. "Nu geef ik het woord aan de begleider van District 9 die de tributen bekend zal gaan maken Mitchell Mulland". Hij kwam het podium op en wachtte tot het applaus weg was. "Dames en heren welkom terug bij de 24e spelen. Dit jaar wordt het voor District 9 erg belangrijk omdat wij strijden tegen District 2 en 12 voor de 4e overwinning. Daarom is het een eer om als tribuut in de arena te treden. Voor de jongens is de volgende tribuut... Tony Elliot!!!". Er klonk NEEEEE. Maar er hij liep rechtuit naar het podium. "En voor de meisjes is het..... Jenny Evens!!!". Het bleef angstvallig stil een beroemd 16 jarig meisje liep naar het podium toe en toonde zelfvertrouwen uit. "Dames en heren met trots presenteer ik u de Tributen uit District 9 voor de 24e Hongerspelen, Tony Elliot en Jenny Evens.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen