Foto bij District 8 de boete

Het achtste district het district waar Textiel geproduceerd werd. Dit district was een beetje eenzaam alle mensen waren erg op hunzelf wilden ook niks met de buitenwereld te maken hebben. In de hongerspelen had District 8 het als enigste voor mekaar weten te krijgen om 2 keer achter mekaar de spelen te winnen. En het waren ook nog 2 vrouwen namelijk de 7e spelen werden gewonnen door Roseanne Poole en de 8e spelen door Maria Mills maar daar blijft het ook bij voor de rest was District 8 meteen al uitgescakeld in de Hoorn des Overvloeds waar soms al meer dan de helft stierf. Maria Mills was dit jaar dus weer de mentor ze had er geen problemen en leefde ook in vrede. 'Dit jaar wordt het net zoals andere jaren maar dit keer overleven we innegeval de hoorn des overvloeds dat is mijn doel om dan volgend jaar bij de kwartstelling de 25e hongerspelen dat District 8 eindelijk een winnaar kent. Het is tijd om jullie begleider naar voren te halen voor de 7e keer is hier Frederik Russel'. Er klonk een zacht applaus. 'Dag dames en heren van District 8 vandaag is het een spannende dag want er gaat weer 1 jongen en 1 meisje naar de hongerspelen toe en die worden dan verkleed en gerestyled door 2 stylisten in opleiding in het capitiool hier zijn Jasmine en Cottar'. Ze kwamen zenuwachtig het podium oplopen voordat ze uberhaupt iets konden zeggen werd hun al de mond gesnoerd door Frederik 'en dan nu de jongenstribuut voor District 8 is...................................................................................... Bart Johnson'. Er klonk gejoel in de zaal en Bart werd met luid gefluit en gejoel het podium op geleid hij was 18 en zag er knap uit. 'Voor de meisjes komt uit................................................................................................................ Judith Gonzalez'. Nu wat minder gejoel maar wel applaus een meisje van 16 jaar liep verlegen het podium op. 'geen vrijwilligers' riep Frederik nog. Niemand reageerde, 'Dan zijn de tributen voor de District 8 van de 24e Hongerpselen Bart Johnson en Judith Gonzalez.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen