Foto bij Niall

Do only things you love

''Niall word wakker!'' Ik doe me ogen open en ik zie Liam heel vrolijk over me heen gebogen.''Ook goeiemorgen Liam'' ''Knorrig?'' ''Nee.'' ''Oke'' En dan loopt Liam weg en ik kom uit me bed en doe een shirt aan.Als ik beneden kom zie ik iedereen naar me kijken.''Wat?'' ''Niks'' Ik pak een broodje en ik ga zitten.''Niall?'' ''Ja.'' ''Hoe zou je reageren als iets van je stuk is gegaan?'' Ik verslik me bijna in me broodje.Ik kijk Louis aan,ik zucht.''Wat is er stuk?'' ''Nou ik had je ipod geleend en die liet ik vallen.'' ''Het is goed Lou.'' Ik zie Louis opgelucht kijken.Ik loop weer naar boven en maak me klaar, na een tijdje kijk uit het raam en zie een meisje ons bord lezen.Ik ren als een gek naar beneden'.''Hey we hebben eindelijk iemand die het bord leest!'' ''Niall je bent gek.'' ''Nee kijk zelf dan!'' Iedereen kijkt uit het raam.''Ik zie niks,Niall je ziet spoken.'' ''Nee er stond net een meisje met blond haar dat bord te lezen!'' Iedereen kijkt me aan.''Ja net zoals toen je nog folders liep?''


Ik zucht en ik loop door de straat met die zware folders.''Niall James Horan waarom ben je dit gaan doe?'' Ik praat nogal in mezelf daar ben ik achter gekomen, een groepje jongens fietst langs en die moeten lachen, ik kijk ze na.Ik loop door de villa-wijk,onee he, zucht ik bij mezelf.Ik zie een groot bord en daarbij staat iemand die naar me zwaait,ik zwaai terug,iemand loopt naar me toe.''Naar wie zwaai je?'' ''Naar die persoon.'' Ik wijs erheen en ik zie niemand meer,Die persoon kijkt mee aan.''Je ziet spoken jongen.'' ''Nee echt niet daar stond iemand!'' De persoon loopt weg en ik staar naar het bord,hoe kan dat nou? ik zag echt iemand, denk ik bij mezelf.

''He Niall ben je er nog?'' Ik schrik op.''He?Wat?'' ''Je ziet ze weer Niall.'' ''Nee toen met die folders was een volwassen iemand,nu was het een meisje.'' Ze kijken me aan,okee geloof me maar niet maar ik zag der,denk ik bij mezelf.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen