Foto bij District 7 de boete

District 7 het district van hout en natuurlijk houten huizen de boete was begonnen. Iedereen kwam opdagen District 7 was het grootste district en speciaal voor de boete werd iedereen in taxi's van District 6 naar het plein gebracht. District 7 was niet zo succesvol ze hadden maar 1 keer gewonnen en dat was de 14e hongerspelen door James Main iedereen eerde hem als een god en iedereen knielde ook toen hij het podium opkwam. Hij lachte en zei doe jullie dat nog steeds dank jullie wel 'maar laten we even ter zake komen het is alweer 10 jaar geleden dat District 7 de hongerspelen gewonnen heeft daar gaat verandering inkomen want dit jaar gaat District 7 winnen want we hebben ook een nieuwe begleiden applaus voor Louise Dennis'. 'Dank je wel James oke dit is mijn eerste keer voor District 7 hiervoor heb ik District 5 en 9 gedaan maar dat vond ik niet leuk dus ben ik naar jullie District gegaan en het bevalt me nu al'. Het publiek juichde. 'Jullie voorbereidings team gaat er een feest van maken dit jaar zijn het dezelfde weer hier zijn Obdulio en Lorraine'. Obdulio en Lorraine maakten het elk jaar een spektakel van de kleding dat zullen ze dit jaar vast weer doen. 'Oke dames en heren het is tijd om de tributen te kiezen voor de spelen voor de jongens wordt het....................................................................................................... Howard Hewitt'. Neee klonk een vrouwenstem en er rende een vrouw mee met het 12 jarig jongentje dat het podium opkwam. De vrouw werd door de vredesbewakers weggetrokken. 'Aah wat lief een moederskindje'. Het publiek lachte maar Howard niet'. 'En dan nu de meisjesnaam dat is....................................................................................................... Edit Pachevo Alvares'. VRIJWILLIGER. Een meisje kwam het podium opgelopen en straalde zelfverzekerheid uit. 'Dames en heren voor District 7 tributen. Howard Hewitt en Angeliqeu Teston.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen