Foto bij Sasha

You have to love it

Ik lig op me buik op me bed starend naar me klok.''Wat gaat de tijd toch langzaam.'' Dan word er op me deur geklopt en ik ren erheen. Ik zie daar me beste vriendin Samantha staan.''Sam!'' ''Sas!'' We geven elkaar een knuffel.''Fijn dat je er ben omg ik verveel me echt in dit huis.'' Samantha kijkt me alleen maar lachend aan.''Oke vertel op wat waarom glimlach je?'' ''Nou..'' Verder kwam ze niet want we werden gestoord door de schoonmaker.''Lizzy, kan je niet later mijn kamer doen?'' ''Nee je ouders vroegen alle kamers doen als ze weer thuis zijn.'' Ik zucht en pak me telefoon en ik loop me kamer uit met Samantha op me hielen.''Pff dat Lizzy nu weer precies me kamer moet doen'' ''Achja jij hoeft het niet zelf te doen.'' Ik lach en loop naar de woonkamer en zet de tv zachtjes aan.''Maar waarom lachte je de hele tijd?'' ''Nou..'' Verder dan dat kwam ze weer niet omdat me zus luidructig binnenkomt.''Ja we weten dat je thuis bent Marieke!'' ''Laat me!'' Ik zucht, ''Die is dus weer chaggo.'' Samantha lacht en ze gaat op de bank zitten.''Goed zoals ik probeer te zeggen..'' En ze word weer onderbroken door Marieke.''Sas waarom ben je op me kamer geweest!'' ''Ben ik niet!'' ''Echt wel ik mis me oogpotlood!'' ''Die ligt gewoon in je tasje!''En ze loopt weer weg.''Ja wat probeer je te zeggen Sam?'' ''Nou me ouders geven me eindelijk toestemming uit te gaan'' Dan verstijf ik.


''Sas schiet nou op!'' ''Ja ik kom al!'' Ik ren naar beneden nadat ik me armband heb gevonden.Ik zie Layla al staan.''Ben je klaar?'' ''Ja'' We lopen de deur uit naar de auto van Layla.Als we bij de club aankomen merk ik dat Layla al een beetje loopt te wankelen, maar ik vraag niks.We lopen naar binnen en na een paar minuten staan we te dansen.''Kom we gaan wat drinken'' ''Oke'' Ik loop zuchtend mee.Layla stopte maar niet met drinken en ik wist niet wat het was,ik draaide me hoofd even om en toen ik weer keek lach ze op de grond.''Layla!'' Ik spring naar der toe.''Iemand bel 1-1-2!'' Iemand belt 1-1-2 en na een paar minuten word Layla weggereden op de brandcard, ik liep een stuk met der mee.''Ze is in coma meisje.'' Ik keek der broeder aan.Dat is nu allemaal al 2 maanden geleden en ze is nog niet wakker.

''Sas!'' Ik schrik op.''Ja?'' ''Hoorde je wat ik zei.'' ''Nee'' Ik zie Samantha zuchten.''Sorry zat in gedachte.'' ''Dat dacht ik al dat doe je al 2 maanden.'' Ik kijk der aan.''Wat zei je eigelijk Sam.'' ''Ga je vanavond mee?'' ''Waarheen?'' ''Uit!'' Ik zucht diep, ik heb me mezelf belooft nooit meer uittegaan maar om daardoor me vriendin te verliezen?, dacht ik in mezelf.''Oke is goed.'' Ik schrok toen ik dat zei.

Dan is het avond ik ben helemaal klaar gemaakt, maar zit met een treurig gezicht op me kamer.Lizzy komt binnengelopen.''Wat is er Sas?'' ''Niks.'' Lizzy kijkt me aan. ''Er is wel wat.'' ''Ja der is iets maar geen zin om het te vertellen.Lizzy haalt haar schouders op en loopt weg.Ik doe me armband om die ik van Layla heb gekregen.Samantha komt binnengerend.''Klaar?'' ''Ja.'' ''Kom dan!'' Ik word meegetrokken door Sam.Daar zijn we dan in de disco waar Layla zichzelf in coma heeft gezopen.Ik loop aarzelend naar binnen.Dan zie ik 5 bekende jongens die er 2 maanden geleden ook waren.

Reageer (1)

  • Yestherday

    Super<3
    Je kunt zelf na 3 jaar nog uit coma komen
    Dus er is nog hoop

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen