Foto bij District 6 de Boete

District 6 was aan de beurt voor de boete hun waren het district voor het transport zij regelden alle transport in een uit het district en ook uit het capitool iedereen was dan ook gewend om met de trein te reizen omdat er een treinspoor door het district liep en als enige district had District 6 meer dan 1 station namelijk 5 Noord,Oost,Zuid en West dat is een treinspoor die binnen het district blijft dan heb je ook nog het station in het centrum dat vlak bij het plein staat waar de boete gehouden word en die rijdt tussen de andere districten en het capitool maar daar mag niemand mee rijden alleen als je toestemming heb van de regering en tijdens de zegetoer die district 6 2 keer had meegemaakt want District 6 had 2 keer gewonnen Richard Brunell won de 2e hongerspelen en Cristine Bartlett de 6e zij werd weer de mentor net zoals al die voorgaande jaren zij is nu voor de 18 keer mentor en zag steeds haar tributen sterven. Ze ging voor de microfoon staan en sprak de menigte toe dit jaar gaan we het weer proberen kom op we moeten toch de 3e hongerspelen voor ons kunnen winnen. Na haar speech liep de presentator het podium op. Hij was zenuwachtig dat kon je wel zien. Voor de 2e keer deed hij het nadat het vorig jaar bijna mislukte omdat hij de verkeerde namen oplas en de verkeerde mentor aanwees maar nou ging hij het goed doen. Hij stelde eerst het voorbereidingsteam voor dat waren Charles en Lauren hij deed dat foutloos. ' Dames en heren voor de 2e keer wijs ik de tributen aan dit keer is het voor de jongens..................................................................................................... Robert Rafferty. Er klonk gezucht er kwam een brede dikke jongen aangelopen van ongerveer 17 jaar oud hij had een chocoladereep in zijn zak zitten duidelijk was hij niet blij dat hij werd geroepen. En voor de meisjes is het..................................................................................................................... Kimberly Almodovar. Een schreeuw van nee maar het was wel waar niemand meldde zich vrijwillig aan een 14 jarig meisje kwam naar Jeremy Knowless staan dames en heren Robert Rafferty en KImberly Almodovar de tributen voor District 6 bij de 24e hongerspelen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen