Zesenveertig
Haha, ik vond het erg leuk dat er zo veel gemengde gevoelens waren bij het vorige hoofdstuk. En wees maar niet bang (of juist wel? :'D ), ik zal Adam niet zo maar laten verdwijnen.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (9)
Je maakt het er voor ons niet gemakkelijker op door Adam zo leuk te maken.
1 decennium geledenGhaha, ik vind die 2 echt geweldig maar goed dat Adam en en hij nu uit elkaar zijn, want nu kan .. *tromgeroffel* ..
1 decennium geledenSCORPIUS TERUG KOMEN!
Hahahhahaha, jeeeeej
1 decennium geledenHoewel ik het leuk vond dat het uit was (wow, dat klonk als een rotopmerking) ben ik heel blij dat ze normaal tegen elkaar doen, want ik mag Adam echt wel. Hij is een goede vriend. (zo, nu klinkt het alsof ie een hond is. Wat heb ik vandaag?) Negeer die rare opmerkingen die in mijn mening zitten, ik ben in een vage bui vandaag.
Wat ik wel wil zeggen: ik hou van dit verhaal
Ha,
1 decennium geledennieuw hoofdstuk. Wat een verademing. Ik heb het echt gemist;
Wel nu uhm, tja. Hier heb ik niet echt uitgesproken gevoelens bij, maar ik ben wel benieuwd hoe het loopt.