Foto bij Luna

do your own thing.

Ik zucht diep en ik loop naar de andere kant van me kamer.Ik zet de laptop aan en zet het liedje One Thing op van One Direction, niet veel later komt me zusje binnengelopen.''Wat doe je?'' ''Nou gewoon kan je voortaan niet kloppen.'' En ze loopt boos weg.Ik doe de laptop weer uit en ik loop naar beneden en pak wat te drinken.Me vader komt aangelopen en ik zie tranen in zijn ogen.Het was een jaar geleden toen ze stierf.


''Pap waar is mam?'' Hij loopt naar me toe en geeft me een knuffel.''Wat is er nou met mam?'' ''Lieverd mama is in het ziekenhuis.'' Ik kreeg een rilling.Mam... in het ziekenhuis... dat kan gewoon niet, dacht ik bij mezelf.We gaan met de auto snel naar het ziekenhuis, mijn ogen vullen zich met tranen.We lopen door de ziekenhuisgangen, ik ben bang, we komen aan bij de kamer waar me moeder ligt, we lopen naar binnen en ik zie me moeder liggen aan allerlei apparaten, ik durf niet verder te lopen, ik zie me vader met de arts praten.Ik loop toch maar naar me moeder en ik pak haar hand en praat tegen der.''Mam, ik weet dat je me niet zult horen, maar ik hou van je.'' Ik voel dat mensen me aankijken, dan hoor ik geen gepiep meer.Het is te laat...me moeder is nu weg,voor altijd dacht ik bij mezelf.


Ik schrik op uit me gedachte als me vader de deur uit loopt.''Wat gaat pap doen?'' ''Boodschappen.'' ''Oke.''.Ik loop de keuken uit en ga weer naar boven en ik ga op me bed liggen en ik staar naar me One Direction poster, ik krijg weer tranen in me ogen.''Blijf sterk Luna.'' zeg ik in mezelf.Ik loop weer naar beneden en ik trek me jas aan en ik loop naar buiten, de wind waait door me haren, ik loop door en zie een bordje met iets van One Direction erop.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen