'Zoek jij maar een DVD uit.' zegt Kevin, die even drinken gaat halen. 'Mij best.' zeg ik.
Gatver, denk ik, als ik zijn DVD kastje opendoe. Allemaal bloeddorstige films, met veel losse ledematen en uit elkaar spattende hoofden. Voor de rest heeft ie nog stomme Science-fiction en oorlogsfilms. En wat romantische plakfilms. Helemaal achteraan ligt nog een film verstopt, waarvan ik de voorkant niet kan zien. Ik peuter hem er vandaar, en ik barst in lachen uit. Erotic Moments heet de film. Op de voorkant staan 2 naakte vrouwen, dicht tegen elkaar aan.
'Kevin, ik weet een leuke film om te kijken.' Hij komt aangelopen met een schaal popcorn en 2 drankjes. Hij laat bijna het dienblad vallen als hij ziet welke film ik vast heb, en stotterd dan: 'Euh die is niet van mij hoor.'
'Nee, vast niet.' Ik druk op de openknop van zijn DVD speler, en daar zit de disc in die in het doosje van Erotic Moments hoord. 'Hmm, wie heeft hem dan gekeken? Geef het dan tenminste toe, dan is het nog wel grappig. Je hoeft daar niet om te liegen, hoor.'
Hij haald zijn schouders op. 'Oké, ik heb hem gehuurd, maar gewoon voor de grap, wou wat te lachen hebben met me stiefbroer.'
'Oké, oké. Tv kijken dan maar? Die films vind ik helemaal niks.'
'Is goed, kom is ff lekker tegen me aan zitten schat.' Urgh, slijmbal.
'Ja, hoor.' antwoord ik. Ik kruip tegen hem aan, maar alleen omdat ik dat lekker vind zitten. Niet omdat hij het wil, die rare.

'Hoi met Frida, ik kom je zo ophalen, dan gaan we naar de bios!'
'Oh wat leuk, maar ik ben wel bij Kevin. Haal je me daar op?'
'Ja, is goed. Die woont toch dichter bij de bios?'
'Uhu, Frederiekstraat 67A! Je weet wel, bij de Coffee Company.'
'Ohja, ik weet het alweer, daar hadden we toen nog dat feestje op Kevs verjaardag.'
'Ja, logisch he. Maar goed, tot zo dan.'
Kevin kijkt me treurig aan. 'Niet zo zielig kijken, sukkel.' zeg ik grijnzend. Ik ben zó blij dat ik toch nog aan deze oneindige "date" kan ontkomen. Perfecte timing, Friet.

Als ik en Frida naar de bios toefietsen, vraagt ze me wat ik nou weer bij die Kevin moet.
'Weet ik veel, er was geen ontkomen aan, en ik vind het wel leuk om tegen hem aan te liggen, enzo.'
'Nou, hij is anders een beetje vreemd. Dan maaktie het uit, jaar later istie opeens weer op je.'
Ik zeg niks, want eigelijk is het bij Thomas precies hetzelfde, en bij hem vind ik het niet eens erg. Thomas is perfect voor mij.

Reageer (1)

  • Deadmau5

    Omg lol XD Ik lig hier strijk XD Jaja Kevin dan schaam je je hea XD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen