Foto bij # 010

Teddy Lillyan Horan

Alsof ik los was gekomen van de grond sprong ik tussen Louis en Harry in, waarna ik beschermend voor hem ging staan. De lach van Zayn en Harry vulde de lucht.
"Meen je dit serieus?" vroeg Zayn lachend.
Ik beet een beetje op mijn lip en keek over mijn schouder naar Louis, die op zijn knieën op de grond zat met zijn armen om zijn maag heen geslagen. Ik had echt medelijden met hem. Snel keek ik weer terug naar Harry en Zayn.
"Jullie zijn net een stel kleuters die alleen maar leven om mensen te treiteren en denken dat ze daardoor stoer zijn," zei ik met een lichte trilling in mijn stem, "Maar jullie zijn alles behalve stoer."
Harry's gezichtsuitdrukking veranderde in een enkele seconde en die van Zayn ook. Ze lachten niet meer. Nee, ze keken eerder boos, zelfs een kleuter van drie jaar oud kon dat zien. Zachtjes beet ik op mijn onderlip en keek recht in de boze ogen van Harry, die weer dreigend dichterbij kwam. Damm, ik wist dat ik dat niet tegen hun moest zeggen. Alles ging zo snel, ik weet niet meer wat er precies gebeurde. Een vuist in mijn maag, waardoor ik voorover klapte met mijn armen rond mijn maag. Een pijnscheut door mijn hele lichaam en ik klapte tegen het vochtige gras. Nog een trap tegen mijn rug en eentje tegen mijn hoofd, niet heel hard, maar toch. Volgens mij ben ik een paar seconden buitenwesten geweest. De tranen rolden over mijn wangen en Harry en Zayn stonden alleen maar te lachen. Louis, die de hele tijd als een zielig hoopje op de grond had gezeten, met zijn armen om zijn buik heen en onderdrukt door Harry en Zayn, stond nu op. Harry en Zayn schrokken er wel een beetje van, maar keken Louis onderdanig aan.
"Wil je nog een klap Louis?" zei Zayn grijnzend.
Louis bleef hun alleen maar strak aankijken, niet dat ik dat goed meekreeg vanaf de grond, maar toch. In de verte klonk het geblaf van Cookie, die met een noodgang aan kwam rennen. Ik wist nog dat Cookie Zayn helemaal niet mocht en hem altijd probeerde te bijten en omver te duwen. En ik wist ook nog dat Zayn als de dood was voor hem. In een noodgang rende Cookie tegen Zayn op, die met z'n gezicht in het gras terecht kwam en er ontsnapte een schreeuw uit zijn mond. Louis begon hartstochtelijk te lachen en Harry kon het ook niet laten om zachtjes te lachen. Zayn probeerde weer rechtop te staan, wat deels lukte en hij werd in zijn been gebeten door de Cookie. "Harry, doe iets!" schreeuwde hij terwijl hij zelf Cookie van hem af probeerde te duwen. Voorzichtig ging ik rechtop zitten en keek met een flauwe glimlach naar het schouwspel voor me. Louis had de slappe lach, Harry probeerde Cookie van Zayns been af te halen, wat maar half lukte en Zayn probeerde hetzelfde en was aan het vloeken. Toen Cookie Zayn eindelijk los liet en trots terug naar mij liep, sprong Zayn op, klopte zijn kleren af en liep vloekend weg, met Harry half lachend achter hem aan. Mijn lach werd harder en ik klopte op Cookie's buik, die mijn gezicht begon te likken, de tranen weg te likken. Ik grinnikte zachtjes en probeerde voorzichtig op te staan. Louis pakte mijn voorzichtig vast en hielp mij omhoog, waarna hij over mijn arm streek en in zijn prachtige ogen was een twinkeling te zien, waarvan mijn hart smolt.
_______________________________________________
I'm sorry voor het korte stukje, had nog niet zoveel inspiratie ;s alvast bedankt voor iedereen die een abo heeft gehouden :3 ik ben er maar eentje verloren, volgens mij dan. Het wordt wel leuker hierna (:

Reageer (7)

  • xNatjuuHxxx

    Love Your Story(H)

    1 decennium geleden
  • xLoessx

    snel verder!
    xiloveyou

    1 decennium geleden
  • Lein

    Ooooowww (:
    Snel verder!

    1 decennium geleden
  • Juliete

    ahaha omg, man ik hou van Cookie (l)

    1 decennium geleden
  • Cooper

    Cookie is geniaal haha.
    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen