Foto bij District 4 de Boete

District 4 bekend vanwege zijn lange strand en om zijn zeevruchten productie District 4 leverde vis aan het capitool en ook aan District 5. District 4 was ook een van de beroepstributen en had in de geschiediis van de hongerspelen 2 keer gewonnen de derde hongerspelen werd gewonnen door Margie Sabala. En de meest recente hongerspelen nummer 20 werd gewonnen door John Johnson hij werd dus ook automatisch de mentor. De presentatrice Heide Lane kwam het podium op en stelde zichzelf voor zij was al jarenlang het gezich van District 4 en deed al sinds het begin de presentatie en ook de begleiding niemand zou haar kunnen missen. 'Ik heet jullie welkom nu al weer voor de 24e keer dit jaar word ons jaar we horen natuurlijk bij de beroepstributen en kunnen dat sowieso de 2e dag halen ik wil graag naar voren roepen het voorbereidingsteam van District 4 Anthony en Beatrice'. Anthony nam het over we maken dit jaar een indruk dat wil je niet weten we laten niks van de andere Districten over'. 'Nu tijd om de tributen bekend te maken voor de jongens is dit jaar Lewis Bibi'. Wat iedereen verwacht had Lewis stond er zelfs niet eens voor op want William Purnell meldde zich als vrijwilliger aan. En dan nu de meisjestribuut die gaat dit jaar naar Belladonna Underhill'. Ze stond op en wou naar het podium lopen toen Heide vroeg 'enige vrijwilligers' Ja hier riep een meisje het was verlegen maar liep toch naar voren dit was Melissa Insley een 18 jarig meisje. Dames en heren voor de 24ste keren stuurt District 4 dit jaar deze tributen William Purnell en Melissa Insley.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen