Foto bij Chapter thirty-three (New Year's Eve)

Omdat die foto nu toch echt wel héél schattig is... (H)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • kryptonarry

    Ik hou van wenkbrauwwiebels!

    (K)

    1 decennium geleden
  • SadCalum

    Na dit hoofdstuk heb ik zo verlangd in het verhaal.. Ik meen het serieus.. Dit is kei goed <3.. Jake en liam zijn zo aaah cute... Te perfect en te lief. Ik hou echt van ze <3... Je kan heel goed schrijven.. Dit is leuk.

    1 decennium geleden
  • lilarrzaill

    hmm wait a minute.. Dus als wij reacties plaatsen ga jij met je schoolwerk bezig, zodat je langer achter de computer kan, maar daarentegen ben je die tijd weer aan het besteden aan hw... Hmmm dilemma, moet ik nu wel of niet een reactie plaatsen:P Oké ik ga voor de wel een reactie plaatsen, want dat is wel zo sociaal, i mean jij schrijft een super story voor ons, dan mogen wij ook wel reageren, dat is het minstens waard!!
    en nu snel verder:P

    1 decennium geleden
  • celientje94

    yay ik ben een aanmoediging voor iemand die een super verhaal schrijft, en jake en liam zo lief kan niet wachten op het volgende stuk(H)(flower)(H)

    1 decennium geleden
  • BVBloveit

    Hier dan een kleine aanmoediging voor goede puntjes op je school!!!
    En waarom niet tevreden?!!?
    Ik ging helemaal stuk! Het is echt een geweldig hoofdstukje! Het was echt heel erg schattig!
    En geniaal hoe klef ze zaten te doen recht onder de neuzen van de andere gasten XD Vooral die reactie van Harry was echt da bomb!!
    Maargoed, een stukkie motivatie van Dieuwertje ALSTUBLIEFTT
    YOU'RE SO AWESOME!!
    -xxx-(flower)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen