Foto bij District 3 de boete

De hongerspelen in District 3 was niet zo bekend in dit District misschien komt dat omdat we maar 1 keer gewonnen hebben en dat was afgelopen jaar nu hoopt District 3 dat we het beter gaan doen omdat we nu een mentor hebben. De presentator van van deze boete was Rebecca Natale. Zij was een strenge vrouw die eigenlijk met tegenzin hieraan meedeed ze wou eerst District 1 hebben maar dat is niet gelukt met tegenzin dus deed ze dit jaar District 3. Het voorbereidingsteam van District 3 zijn Alfonso en Tania. Met een luid applaus werden zij niet ontvangen. Ze gingen gauw zitten. Dan kondigde Rebecca de winnaar aan van de vorige Hongerspelen nummer 23 die District 3 voor het eerste gewonnen had: Alexander Carver. Het publiek ging uit zijn plaat en Alexander zei dat District 3 een van de beste Districten gaat worden uit de geschiedinis van de hongerspelen we maken gehakt van ze. Iedereen reageerde enthousiast. Rebecca kondigde aan dat ze nu een naam ging trekken uit de jongensnamen. De jongens tribuut is................................................................................................................. Jose Bailey er klonk gevloek maar ook weer het woord vrijwillger en het was weer 12 jarige jongen net zoals in District 1. Het was Niels Oosterbeek een jongen die niet zo geliefd was in het District hij was veel aan het opscheppen zodoende nu ook hij zei tegen Rebecca dat het wel zou lukken ik ga winnen. Niemand reageerde, en dan nu hervatte Rebecca het meisje wat met Niels de arena in gaat is............................................................................................................... Selina Janssen.
Er was enige verbasing zij was het stille meisje zei praatte ook niet veel en liep dan ook stilletjes aan naar het podium toe. Dames en heren de tributen voor District 3 op de 24ste hongerspelen zijn Niels Oosterbeek en Selina Janssen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen