Foto bij District 2 de Boete

De dag van de boete in District 2 was aangebroken deze dag vonden de mensen niet zo erg want er melde zich toch wel vrijwillgers aan. District 2 is een te verslaan district want ze hebben al 3 keer gewonnen namelijk in hongerspelen 5 waar Lawrence Fabele won in hongerspelen 13 won James Wagner en als laatste won Anastasia Rodas de 19e hongerspelen zij zou de mentor worden van de 2 triubten uit dit disrict zouden gaan strijden. Het podium was opgebouwd de bewoners waren aanwezig toen de presentator Albert Dilworth het podium op kwam lopen hij verwelkomde iedereen voor dit jaarlijkse terugkomende evenement. Hij stelde het voorbereidingsteam voor Nelson en Mary zij moesten ervoor zorgen de deze beroepstributen een nog grotere indruk gaan krijgen dan normaal. Ook Anastasia Rodas kwam het podium oplopen zij zei dat ze er persoonlijk voor ging zorgen dat District 1.2 en 4 samen een verbonde sluiten om zo de andere districten te verjagen.
Albert liep naar de kom met jongens namen en pakte er een naam uit las die voor de nam was............................... Robert Morehead. VRIJWILLIGER klonk niemand keek verbaasd op daar was David Tyler hij liep rechstreeks naar het podium toe waar hij naar Albert ging staan. En dan nu de meisjes tribuut dat gaat worden....................................................................................... Debbie Hanson. Ze stond en wou weglopen maar natuurlijk riep iemand VRIJWILLIGER. het was Maxi Mesa zij stond in District 2 bekend om haar rare naam waar ze was heel aardig pas 13 jaar oud dat wel. Albert riep de tributen voor de 24e hongerspelen van District 2 zijn: David Tyler en Maxi Mesa.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen