Foto bij Nineteen

*Zoey Miller

Met een plof liet ik me vallen op een fauteuil naast een rond tafeltje.
De rest nestelde zich naast en tegenover me en Ariana legde een cola-flesje in het midden van de tafel.
Ik zat naast Ariana en Niall en naast hen zat de rest van One Direction. Tot mijn lichte ergernis zat Harry aan de overkant van de tafel naast Mell en haar vriendinnen. Ze zat zo dicht naast hem dat als het hier te warm was ze samen waren gesmolten.
Harry glimlachte flauwtjes naar haar en ik rolde met mijn ogen.
'Had jij geen vriendje?' vroeg Sven plotseling waardoor ik mijn blik losscheurde van het tweetal tegenover me.
'So? Dat betekent toch niet dat ik niet mag mee doen met onbenullige spelletjes als deze? Iedereen weet dat een zoen voor flesjedraaien niets betekent. Trevor ook.' antwoordde ik.
'Dus je zou het niet erg vinden als hij met zo'n spel met iemand kuste?'
Ik haalde mijn schouders nonchalant op. 'Dat maakt toch niet uit?'
'Ik begin!' gilde Ariana. Ze pakte de fles en gaf er een draai aan.
Het ding draaide een minuutje rond en eindigde uiteindelijk tergend langzaam op Zayn.
Ze giechelde en boog zich over mij en Niall heen. Zayn grijnsde en volgde haar voorbeeld.
Ariana drukte haar lippen op de zijne zonder te wachten en sloeg haar arm rond zijn hals.
Op de achtergrond zag ik hoe Liam een beetje gepikeerd naar hen keek.
'Rustig aan Ariana!' riep ik lachend. 'Misschien heeft iemand anders hem ook nog nodig!' Ariana rukte haar lippen van de zijne en stak haar tong speels naar me uit. Ik grinnikte en ze schoof de fles naar me door.
'Jouw beurt.' zei ze.
Ik pakte de fles aan en gaf er net als zij een fikse draai aan.
Ongeduldig wachtte ik tot hij tenslotte op stilstand kwam op... Liam! Hoe kon het ook anders?
De mensen rond de tafel begonnen te lachen en ik grinnikte zachtjes mee.
Liam boog zich voorover.
'Kom hier, schat!' grinnikte hij waarna hij me een kus op mijn gaf.
Ik ging een beetje teleurgesteld terug zitten. We zaten met z'n 16 aan de tafel en dan moest die fles uitgerekend op Liam stoppen.
Ik had het erg naar mijn zin terwijl het spel verder ging. Liam en Niall moesten allebei zoenen met meisjes die we niet kenden. Toen was het aan Louis.
Ik werd een beetje bezorgd toen Ariana haar zoveelste drankje achterover sloeg maar dat verdween als sneeuw voor de zon toen ik zag waar de fles van Louis was geëindigd.
Tot mijn amusement was die uitgekomen op Harry.
Iedereen begon te schateren toen ze elkaar een innige, passionele zoen gaven en Louis er tussendoor langgerekt kreunde.
Als dit geen bromance was?
Het was aan Mell. Ze schudde haar lange blonde haren en greep naar de fles.
Ik weet niet waarom, maar ik vond het fantastisch toen die bij Sven uitkwam. Met een lichte grimas boog ze voorover naar hem en gaf hem een korte kus, als het zo al kon noemen.
Ze raakten elkaars lippen gewoon aan.
Ik grinnikte en nam een slok van mijn drankje. Wie nu?
Het was aan Harry. Hij keek even schattend rond en Mell keek hoopvol naar de fles.
Hij gaf en duwtje tegen de fles en wachtte geduldig tot die tot stilstand kwam.
Ik keek er nieuwsgierig naar en zag hem uiteindelijk tot stilstand komen. Misschien had ik een glaasje teveel op maar het duurde een paar seconden voor ik besefte dat hij op mij was geëindigd.

Reageer (1)

  • pippieXlangkous

    Ik wist het gewoon geweldig omg snel veerder xd

    9 jaar geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen