Foto bij Tweeëndertig

Ik heb net een stukje geschreven dat pas veel verder in dit verhaal hoort te komen. Ra ra, wat zou dat toch zijn? (bloos)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (8)

  • Muze

    Ah omg, ik kan geen zinnig woord uitbrengen. Ik zet al m'n geld in op een Albius chapter!
    Ik kan niet wachten tot de rest van het verhaal, alhoewel het volgende hoofdstuk een goede plaats is om bij te beginnen gezien ik echt wil weten wat er met Jamesie is voor de eerste keer ooit.

    1 decennium geleden
  • Tuala

    "Ik heb net een stukje geschreven dat pas veel verder in dit verhaal hoort te komen. Ra ra, wat zou dat toch zijn?"
    DAT MOET EEN SCORPIUS x ALBUS SCENE ZIJN! En hozo pas "veel verder in het verhaal"? D: En waarom is Scorpius niet bij james? En waarmo heeft James nog niet gezegd waar dit over gaat? Waarom?
    Hm, ik voel me heel erg bitch nu... OM het goed te maken: ik hou nog steeds van je verhaal, hoor (krul)

    1 decennium geleden
  • Wiarda

    Ja nu ben ik ook wel nieuwsgierig ja x'D
    En over dat voorgeschreven stukje, ik zou het niet weten... (cat)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen