Haatmail (:
BITCHES GOING DOWN
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (19)
Correctie nummer dertien (is ook mijn geluksgetal dus dat moet een goede correctie zijn )
1 decennium geledenHEBT U ZELF AL EENS IN DE SPIEGEL GEKEKEN, ALS ZE ER NIET UITZIEN ALS 'SCHOOLJONGENS' WAT MOETEN ZE DAN DRAGEN? DINGEN AFKOMSTIG UIT DE CARNAVALSSHOP? OF NEE, WACHT, GLITTERPAKJES ZOALS BEYONCÉ (GEEN BELEDINGING) ?? ZE MOETEN ER TOCH NIET UITZIEN ALS VIJF OPA'S?
Correctie nummer elf: Zayn weigert toch om te dansen en om de andere vier te laten dansen dat staat een beetje raar. En hebt u zelf al eens geprobeerd om te dansen én te zingen te gelijk? Fietsen en zingen gaat al niet samen.
1 decennium geledenCorrectie nummer twaalf: Als u ze verschrikkelijk vind én dat het pure geldverkwisting was om naar Londen te vliegen en de tickets te betalen voor dat concert, zeg dat dan meteen en wijdt daar geen 1000 woorden tellend flut artikel aan.
Ik moet zeggen, in NEDERLAND is de pers wel wat positiever.
Die vrouw heeft geen smaak
1 decennium geledenwat een stomme krant!! jeez er staat gewoon echt haast geen waarheid in
1 decennium geledenjouw opmerkingen ben ik het trouwens echt HELEMAAL MEE EENS <3
Sorry hoor maar valerie beter niet zingen? Louis doet dat echt suupergoed dus die gast van de krant mag beter zn mond dicht houden *dit is zacht uitgedrukt ^^*
YOU GO GIRL
BAM!
1 decennium geleden