Foto bij Requests

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (38)

  • xGadiot

    Bromance(?): -
    Naam hoofdpersoon: Emily Tomlinson
    Leeftijd: 16
    Karakter: Emily is bijna altijd vrolijk. Ze heeft een grote mond en zegt alles wat ze denkt. Ze is erg zeker van zichzelf, koppig en ze wil altijd gelijk hebben. Bovendien kan ze er niet tegen als mensen dingen voor haar verzwijgen, ze wil graag altijd alles tot in detail weten.
    Uiterlijk: Emily heeft lang, donkerbruin haar, groene ogen en ze is ongeveer 1 meter 64.
    Genre: Romantisch, drama en spannend.
    Verhaallijn(?): Nadat grote broer Louis de zoveelste jongen die met zijn zusje had gezoend heeft 'weggejaaigd', vindt Emily het genoeg geweest. Ze wil niet meer steeds die afkeurende blik zien als ze een jongen meeneemt naar huis. Ze wil niet meer uren aanhoren dat ze te jong is voor een vriendje (ze is 16). Met een koffertje op zak loopt ze weg, weg van die vreselijke broer, die naar de naam Louis William Tomlinson luistert.
    Louis is ten einde raad als hij erachter komt dat zijn zusje weg is gelopen. Hij slaapt niet meer, eet haast niets en zegt steeds dat het zijn schuld is dat ze weggelopen is. Hij ziet er gewoon uit als een wrak. Genoeg reden dus voor Hazza (en de anderen) om Boo Bear maar eens te helpen.
    Edit: Louis woont wel met Harry (en de anderen) in een appartement, in het weekend is hij in Doncaster bij zijn familie.
    Zijn ouders zijn gescheiden. Zijn zusjes wonen bij zijn moeder.

    Le boy: Harry Styles
    Voor(?): -

    1 decennium geleden
  • TOMMOFFICIAL

    Bromance(?): -
    Naam hoofdpersoon: Britney O'colley
    Leeftijd: 16
    Karakter: Bijna altijd vrolijk, Is altijd in voor een grapje, Gevoelig, Spontaan, zegt alles wat ze denkt, Is onzeker over haar uiterlijk maar laat het niet merken aan haar vrienden, koppig, kan er niet tegen als mensen dingen voor haar verzwijgen.
    Uiterlijk: Licht groene ogen, licht getinte huid, Rood stijl haar.
    Genre: Romantiek en humor c:
    Verhaallijn(?): Louis en Britney zijn al sinds kind zijnde erg goede vrienden en wonen al sinds jaar en dag naast elkaar in Doncaster. Sinds Louis beroemd is, heeft hij weinig tijd voor haar. Ze zien elkaar bijna nooit meer. Maar dan op die dag dat ze elkaar in de patat zaak tegenkomen...
    Le boy: Louis Tomlinson!
    Voor(?): -

    1 decennium geleden
  • xIsoldee

    Naam hoofdpersoon: Isolde
    Leeftijd: 16
    Karakter: verlegen, anderen gaan voor op haar, onzeker
    Uiterlijk: Donkerblond haar tot net over de schouders, blauwe ogen, 1m64
    Genre: Romantiek
    Le boy: Niall Horan <3

    1 decennium geleden
  • elvirablijd

    Bromance(?): -
    Naam hoofdpersoon:Elvira
    Leeftijd: 16
    Karakter:Op het eerste gezicht verlegen, maar als het erop aankomt altijd in om te lachen. Onzeker
    Uiterlijk:Bruine ogen, licht getinte huid, zwarte krullen tot iets boven de schouders.
    Genre: Romatiek, humor (:
    Verhaallijn(?):-
    Le boy: Niall Horan
    Voor(?):-

    1 decennium geleden
  • KimmeStyles

    Naam hoofdpersoon: Kimberly (Kim)
    Leeftijd:16
    Karakter:Spontaan, gevoel voor humor, toont niet snel haar gevoelens aan anderen, gevoelig, romantisch (:
    Uiterlijk: Lang blond haar met een schuine pony, groene ogen ( like harry ! ) , klein meisje.
    Genre:romantisch
    Verhaallijn(?): Ze had altijd al de jongens van one direction in haar vriendenking.. en ze had al altijd gevoelens voor Harry... En ze hoopte op een strandfeestje Harry's hart te kunnen veroveren... en dat lukt, denkt ze want hij gebruikt haar gewoon en laat haar dan achter. Daarna stort ze in en vertelt ze Louis alles waarbij ze ontdekt dat ze eigelijk van louis houdt..
    Le boy: Louis Tomlinson / Harry Styles
    Voor(?):?

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen