Foto bij NIALL stay with me

pov liam

na dat ik de zayn en het meisje achter me had gelaten rende ik de zwarte gang door. om mij heen was alleen maar duisternis aan het einde zag ik een licht puntje een beetje hoop dat er aan het einde toch nog wat goed kan komen ik moet haar vinden ik moet. ik kan gewoon niet zonder haar leven! zo snel als ik kon trapte ik alle deuren in opzoek naar haar maar nergens was iemand te bekennen. boven me althans dat dacht ik hoorde ik wel allemaal gescheeuw. ik rende zo snel mogelijk door tot dat ik bij een deur kwam waar licht binnen was. ´daar moet iemand zijn´ zei ik zacht tegen mezelf. ik trapte de deur in en al snel zag ik dat het niet zomaar licht was nee het was vuur!! de halve kamer stond in brand! voor dat ik de kamer uit was zag ik iemand arm heel druk in de ronte zwaaien. ik liep er naar toe en toen ik dicht bij genoeg was om door de rook heen te kijken zag ik dat het niall was! ´niall!!´ schreeuwde ik kei hard. hij probeerde iets te zeggen alleen door de warmte van het vuur was zijn keel hellemaal uitgedroogt. er kwam alleen een schroor gepiep uit. ik liep naar hem toe en zag dat er een stale balk op zijn voet was gevallen en dat hij nergens naar toe kon en het vuur kwam angstaanjagend dicht bij nu! ik liep naar de balk en probeerde hem op te tillen maar hij kwam maar een centimeter ofzo van de frond. ´niall probeer je voet terug te trekken´ riep ik naar hem. ik tilde de balk nog een keer op maar nu wat langers zodat niall zijn voet terug kon trekken. niall had net op tijd zijn voet kunnen terug trekken en toen viel de balk met een harde knall op de grond. ik liep naar niall enzag dat hij begon weg te vallen. ´niall, niall blijf bij me NIALL´ maar het was al te laat hij was bewusteloos. ik tilde hem op om hem naar onze schuilplaats te brengen. ik liep zo snel als ik kon met niall in mijn armem. niall zag er heel eng uit hij was hellmaal bleek en hij zat hellemaal onder het bloed. ik ging nog sneller lopen hij moest veilig zijn. ik kwam bij de kelder en trapte de deur en legde niall gelijk op de tafel die in het midden stond hij paste er niet hellemaal op dus zijn benen en armen bungelde los. ik keek naar zayn die me heel bang aan keek. ´okey uuhhm zayn weetje hoe did moet´ vroeg ik zo rustig mogelijk aan hem. hij schudden zijn hoofd zonder zijn ogen van niall af te houden. ´wacht nena heeft EHBO diploma´ schoot me in eens te binnen. ´ik ga haar wel zoeken´ zei het meisje. ik zag dat zayn zich geschokt naar haar omdraaide. ´ik ga met je mee´ zei hij vast beraden. ´nee zayn ik ga alleen liam heeft je nodig om al de bebloede kleding bij niall uit te trekken anders gaat dat ontsteken´ zei het meisje tegen zayn. ze stond al buiten de deur en zayn was van plan om ook te gaan. ´zayn ik heb je echt hier nodig bij niall´ zei ik rustig. hij draaide zich om en liep naar mij toe om me met niall te helpen. ondertussen was het meisje al de duisternis in gelopen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen