Foto bij 12.Elina

Elina

Dublin

"Ga je mee?" vroeg Niall en keek me vragend aan. Het was nu zoon, twee weken uit. Niall en ik deden weer normaal tegen elkaar en ik had er geen problemen meer mee dat Yara nu steeds vaker binnen kwam lopen. "Ik weet het niet Niall, misschien blijf ik wel thuis met Sean" zei ik en ik keek hem aan. Ik zag Niall verslagen naar de grond kijken."Je vind dat toch niet erg he?" vroeg ik aan Niall. "Ik zou het leuk vinden als jij en Sean met ons mee zouden gaan, iedereen gaat mee" zei Niall en keek me nu recht aan. Ik keek even in de spiegel. Mijn zwarte haar zat in de war. "Goed, ik ga mee" zei ik, "Maar ik moet dan wel even douchen" en ik duwde Niall mijn kamer uit. Ik trok mijn kast kast open en bekeek de inhoud. Ik pakte mijn leren zwarte broek, een hemdje en mijn blazer. Dit droeg ik het liefst. Ik deed de kast deur dicht en liep naar de kast aan de andere kant van de kamer, waar al mijn schoenen in stonden. Ik pakte mijn zwart Christian Louboutin laarzen met hak. Ik liep naar de badkamer, en ging onder de douche staan. Even later deed ik de kraan uit en droogde haar natte lichaam af. Ik trok mijn kleren aan en deed wat make-up op en pakte mijn krultang. Toen ik mijn haar had gekruld en mijn make-up goed zat liep ik de trap af naar beneden. Mijn schoenen tikken op de trap. Ik zie Harry en Emma op de bank zitten. "Gaan jullie niet mee?" vraag ik. Harry kijkt om en zijn mond zakt open. "Wat?" vraag ik hem. "We gaan mee" zegt Emma en kijkt naar mijn shirt. Hij zit erg laag en omdat ik mijn Marlies Dekker BH aan heb zie je de bandjes er boven. Ik loop verder naar de keuken en zie Sean bij het aanrecht staan. "He" zeg ik zo normaal mogelijk. Sean draait zich om en ik zie dat hij heeft gehuild. "Wat is er" Vraag ik en loop naar hem toe. "Mijn zusje" zegt Sean snikkend, "Ze heeft een ongeluk gehad". Ik blijf stok stijf staan, "Heeft Gaby een ongeluk gehad" vraag ik zacht. Sean knikt, "Ze ligt in Coma" zegt hij snikkend. "Ssssstt, stil maar" zeg ik en druk hem zacht tegen mij aan. "Het komt allemaal wel weer goed" zeg ik en geef Sean zacht een kus op zijn perfecte mond. De kus was zacht en ik proefde de zout tranen die over Seans wangen liepen. Ik liet Sean los en pakte een glas. Vulde hem met water en gaf hem aan Sean. "Zullen we vanavond naar haar toe gaan" vraag ik zacht. Het hele plan om met Niall en de rest uit te gaan ben ik al lang weer vergeten. Ik kijk in Seans betraande ogen. Wat was hij toch sexy, ook al waren zijn ogen rood van het huilen. Sean knikte. Ik liep naar de woon kamer waar Harry en Emma nog steeds op de bank zaten. "Sean en ik gaan niet mee uit" zeg ik tegen hen en wachten tot een van hun wat zou zeggen. Dit keer keek Emma op en schrok. "Waarom heb je gehuild?" vraagt ze geschrokken. 'Had ik gehuild?'vroeg ik mezelf af. "Seans zus heeft een ongeluk gehad" zeg ik en ik veeg met een vinger onder mijn oog. Als ik naar mijn vinger kijk zie ik dat hij zwart is van alle make-up. 'Shit' denk ik bij mij zelf, 'al mijn make-up'....


Yheee weer een hoofdstukje af. en zoals beloofd een lange.
de volgende is vanuit Emma of van uit Susanne. Wat willen jullie???

Reageer (4)

  • YaraHoran

    snel verder <3

    1 decennium geleden
  • Apprentice

    Sean is zo lief.(H) en maakt niet uit vanuit wie, ja hier heb je wat aan.:P ahaha ik krijg een bitcherige indruk van mezelf hahaha.:P

    1 decennium geleden
  • drunklinson

    BEIDE :D

    1 decennium geleden
  • SpecialMofo

    Snel verder! Maakt niet uit vanuit wie van de twee.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen