Foto bij 11. Esther

Esther

Dublin

"Roos, Yara welke film zullen we naar toe gaan?" vroeg ik aan mijn 2 beste vriendinnen. Ik was als verassing naar Ierland gekomen. "Kunnen we niet uitgaan of zo?" vroeg Yara. "Ja, dat vind ik ook een beter idee, en dan vraag ik of Emma ook mee gaat" zei Roos enthousiast. Ik keek naar mijn vriendinnen. Wat waren ze in deze 2 weken veranderd. "Is ook goed" antwoordde ik en plofte neer op de bank. "Oke dan ga ik Emma bellen" riep Roos vrolijk en liep naar buiten. Sinds Yara en Roos hier woonde had Roos de rare gewoonte om buiten te bellen. "Esther ga je mee naar boven?, dan gaan we wat super leuks aan trekken" Zei Yara en trok mij van de bank. Ik liep met Yara naar haar kamer. Ik ging op het bed zitten en keek hoe Yara het ene na het anderen outfit uit de kast haalde. Ik schrok op uit mijn gedachten toen de deurbel ging. Ik sprong op van het bed en rende naar de voordeur. In de deur opening stonden mijn ouders. "UH, Hoi mam, hoi pap" zei ik twijfelend.


sorry het is maar een klein stukje.
volgende keer is het meer. promest (A)
de volgende weer vanuit Elina(H)

Reageer (4)

  • YaraHoran

    wauw super mooi <3

    1 decennium geleden
  • Apprentice

    WHOOOP Esther is knap hahahaha.
    Woooww,volgende keer vanuit mij.xD
    klein maar fijn<3

    1 decennium geleden
  • drunklinson

    Nina dobrev OMG ik ben echt fan van haar (H)(H)

    1 decennium geleden
  • Yestherday

    Leuk<3
    Het is toch klein, maar fijn

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen