Foto bij 10. Susanne

oke de tweede foto van Susanne

Dublin

"Susanne, schatje je kan die afwas ook wel staan hoor" zei Louis. "Louis, ik kan er niet tegen als het hier zoon troep is" zei ik tegen mijn sexy vriendje. "Maar je doet het altijd" zei Louis en liep op me af. "Dat komt omdat jullie het nooit doen" riep ik ge irriteert terug. Ik draaide me om en hoorde Louis de keuken uit lopen. Ik wist eigenlijk niet waarom hij mij nou echt leuk vond. Ik schreeuw zo vaak tegen hem. Toen ik de jongens voor het eerst leerde kennen was ik als een blok voor Harry gevallen. Maar na een relatie van 3 maanden kwamen we er achter dat het niet echt werkte. We zijn als vrienden uit elkaar gegaan en nog geen week later had ik al met Louis. Misschien was het wel dat ik gewoon niet alleen wilde zijn. Maar ik was niet de enige die toen al weer een nieuwe relatie had. Harry had Emma gevonden en nu anderhalf jaar later hadden we allebei nog steeds met de zelfde persoon. Ik was Harry als mijn Bff gaan zien. "Susanne, waarom ben je zo snel ge irriteert?" Vroeg een zachte stem. Ik draaide me om en zag Louis met rode ogen in de deur opening staan. Zou hij hebben gehuild vroeg ik me zelf af. "Ik weet het niet Louis, maar ik merk dat het de laatste 3 maanden steeds erger wordt" zei ik en keek hem aan. Louis liep op me af en gaf me een zoen. Ik had al snel door gehad dat Louis beter kon zoenen dan Harry maar ik heb er nooit wat over gezecht. "Kom" zei Louis en pakte mijn hand. we liepen naar de bank in de woonkamer. We plofte neer en ik ging tegen Louis aan zitten. Ik was blij dat iedereen weg was. Nu hadden wij het rijk alleen. "Wil je wat drinken?" vroeg Louis en keek me liefdevol aan. " Lekker, doe maar wat water" zei ik. Louis stond op en liep naar de keuken. Ik zetten de Tv aan en even later kwam Louis terug met een glas water een een glas cola. Ik pakte het glas van hem aan en nam een slokje. In eens voelde ik de misselijkheid komen. Ik sprong snel op en renden naar de bad kamer. Ik knielde neer voor de WC. Het was maar net op tijd. Ik begon te kokhalzen en ik gaf over in de WC. Toen het over was stond ik op. Er werd op de deur van de badkamer geklopt. "Susanne, schatje gaat het" vroeg Louis, "Mag ik binnen komen". Snel trok ik de WC door. Ik opende de deur en zag Louis bezorgde gezicht. "Het is goed" zei ik en probeerde opgewekt te kijken. "Schatje je ziet helemaal wit, misschien moet je even gaan liggen of zo" zei Louis en pakte mijn hand weer vast. Louis bracht me naar onze kamer en ik ging op het grote bed liggen. Ik sloot mijn ogen.

Ik voelde dat iemand op mijn bed ging zitten. Ik opende mijn ogen en zag Louis. Wat was hij toch een schatje. "gaat het weer een beetje" vroeg hij en keek me aan. "Het gaat beter" Loog ik. Ik was nog steeds misselijk.


MMMMM zou er iets met Susanne aan de hand zijn dat ze zo misselijk is of niet??(A)
Het volgende hoofdstuk is waarschrijnlijk van uit Esther (K)

Reageer (4)

  • YaraHoran

    wauw mooi <3

    1 decennium geleden
  • Apprentice

    Susanne knapperd hahahahahaha.
    ik zou echt niet weten wat er is waarom ze zo misselijk is.:P

    1 decennium geleden
  • drunklinson

    OMG OMG IK BEN KNAP ZEG HAHHAHAHAHHA
    OMG SNEL VERDER IK MOET WETEN WAT ER AAN DE HAND IS MET "MIJ"

    1 decennium geleden
  • Yestherday

    Ik zou het niet weten:P
    hahaha natuurlijk wel
    Leuk<3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen