Foto bij 9. Kyara

oke dit is echt de eerste foto van de collectie foto's de eerst is van Kyara

Dublin

"waarom, ik bedoel ze waren zou schattig samen." vroeg ik aan Liam. "Het was Yara, je weet wel dat meisje die naast Nialls ouders woont" zei Liam. Ik keek hem aan. Natuurlijk wist ik wie Yara was. Zij en haar vriendin Roos waren anderhalve week geleden in Ierland aan gekomen. Ze waren zo brutaal geweest om bij Nialls ouders aan te bellen en nu waren ze in het leven van ons allemaal. Emma was zelfs een goede vriendin van Roos geworden. En nu. Nu had die bitch van een Yara ook nog Niall van Elina afgepakt. Ik had nu nog steeds de hoop dat ze weeg ging maar ik wist dat dat nog een jaar zou duren. "Ik weet wie je bedoelt ja" zei zacht tegen Liam. We zaten in de auto naar het vliegveld. Harry had gevraagd of we allemaal mee gingen Emma Roos en Esther op halen. Toen we nog maar net in de auto zaten had Liam me verteld dat het uit was tussen Elina en Niall. "Er is nog wat gebeurt" zei Liam en hij keek uit het raam. Ik vreesde het ergste. "Wat is er dan?" vroeg ik en ik wilde dat Liam mij zou aan kijken. "Nou toen Niall het uit maakte met Elina is Elina daarna met Sean naar bed geweest". "Wat?, Elina en Sean?" vroeg ik verbaast. "Ja, we wisten al een tijdje dat Sean Elina wel leuk vond maar om nou gelijk dat waar te maken als het net uit is met Niall vonden we wel wat vergaan" legde Liam uit. "En nu?" vroeg ik. "We weten het nog niet, we willen Elina en Sean niet op straat zetten" "Maar Sean is Nialls beste vriend, vind Niall het dan niet er?" vroeg ik en nu keek Liam me wel aan. "Niall vind dat Sean het recht had om te weten of Elina hem ook leuk vond. En hij zei zelf dat hij Elina had gekwetst" zei Liam. "ik kan het gewoon niet geloven. Maar Yara is wel al eerder terug gekomen toch?" "Niall wist dat ze eerder terug zou komen. Ze was zelfs eerder gekomen voor hem. Dus vond Niall dat hij de waarheid tegen Elina en ons moest vertellen" zei Liam. Op dat zelfde moment kwamen we aan op het vliegveld. Liam deed de deur van de taxi open en ik stapte in mijn Strakke jeans uit de auto. Ik stapte precies in een plas, ik had mijn duren pump nog wel aan. Ik zag dat de rest allemaal al in de hal op ons stonden te wachten. "Hehe werd tijd, we staan hier al uren te wachten" zei Harry ongeduldig. "Harry, het vliegtuig land over precies 15 minuten dus waar maak je je druk om?" vroeg ik hem. Ik zag Niall en Yara staan en liep naar hen toe voor Harry kon reageren. "Zo ik heb gehoort dat jullie wat hebben" zei ik en keek Niall aan. "Dan heb je het verkeert" zei yara en keek me vriendelijk aan. Ik keek weer naar Niall. "Niall kan ik even met je praten?'" vroeg ik hem.


de volgende keer ga ik vanuit Susanne schrijven.
sorry dat ik de vorige keer zei dat ik zou beginnen met de foto collectie maar had toen nog niet echt mooie plaatjes.(A)
misschien vanavond nog een hoofdstukje maar ik ga ook aan mijn nieuwe story beginnen.:$

Reageer (5)

  • drunklinson

    wahaha OMG nu kan k wel door de grond zakken ahahahah :$

    1 decennium geleden
  • YaraHoran

    en bedankt weer iedereen!

    kan ik er aan doen dat Niall mij in het verhaal leuker vind xD

    vind jullie ook wel lief hoor(H)

    love this story

    1 decennium geleden
  • Apprentice

    hahahaha yara ja jou well.:DP
    nee grapje, je bent lief hoor<3
    maar snel verder, echt goed stukje.(h)

    1 decennium geleden
  • SpecialMofo

    Dat was een stukje vanuit mij. :D

    Natuurlijk vindt iedereen Yara een bitch. Ik bedoel, kijk naar d'r. HAHA, grapje hoowr!

    1 decennium geleden
  • YaraHoran

    haha iedereen vind me een bitch xD

    maar echt mooi (H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen