Foto bij Chapter twenty-seven (Christmas eve)

Lieve peoplepups, zouden jullie alsjeblief kunnen lezen?
Broken soul ft Liam Payne
Dank je! (flower)

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (9)

  • Zachaa

    Mensen kudo om 12 uur ?, om Fluweel aan te moedigen (:

    1 decennium geleden
  • SadCalum

    wat lief... te lief...
    liam en jake zijn zo lief samen. liam en jake zijn zo lief samen. liam en jake zijn zo lief samen. liam en jake zijn zo lief samen. liam en jake zijn zo lief samen. liam en jake zijn zo lief samen. .. en dat waarschijnlijk nog een keer of 100x hihi :)..

    zo lief... snel verder he hihi

    1 decennium geleden
  • lilarrzaill

    reacties kunnen je motiveren? Bij deze motiveren ze je:P nu ga je verder schrijven(A)
    nee oké neem je tijd enzo, maar toch hoop ik dat je snel verder schrijft want het is gewoon allemaal zo schattig en lief en goed geschreven en mooi en er zijn te veel positieve woorden die ik nog niet ken die ik hier dus ook niet neer kan zetten en die woorden die ik wel ken zijn er te veel want dan heb je zo'n lijst met onzin woorden en dat wil ik je niet aandoen. Anyways gewoon geweldig, dus snel verder!!!!!!!

    1 decennium geleden
  • Zachaa

    Kudo om 12 uur mensen ?

    1 decennium geleden
  • DickHoran

    awww heel lief van hun <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen