Foto bij 095. Until the end

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (10)

  • RandomnessXx

    omg
    ik luisterde net river flows in you O_o

    1 decennium geleden
  • Arcturus

    Ahhhhhhh love this story(H)(H)(H)
    (flower)
    (K)

    1 decennium geleden
  • AcceptYou

    Wauw.
    Eerst die jurk, omg! Ik zie het helemaal voor me die jurk en dan de viool en dat prachtige lied wat ook een van mijn favorieten is. Het is gewoon perfect. Dan Marlyn die zo ontzettend lief voor haar is en Noelle altijd begeleid. Dat Noelle dit allemaal voor haar zusje doet en dat het ook nog zo ontzettend goed lukt is de beste afsluiting ooit. Haar ouders die eindelijk te vreden zijn maakt het nog beter. Dan Aiden die er is, die ze ziet, maar die ze ook kan laten gaan. Wauw.
    En dan als allerlaatste Liam, de perfect guy. Wauw. Ik hou zoveel van hem. Hij en Noelle passen echt perfect bij elkaar. En dan hoe je beschrijft dat dit het einde is van een hoofdstuk. Je kan zo ontzettend goed schrijven en ik heb zo ontzettend genoten van dit verhaal en dat ga ik ook nog doen van alle epilogen, laat het er veel zijn.
    Ik hou echt ontzettend super mega immense veel van dit verhaal, Noelle, Nicole, Paige, Marlyn en natuurlijk Liam.
    Maar vooral het verhaal. Gewoon wauw.

    1 decennium geleden
  • Unofficial

    waarom moeten alle leuke verhalen nou steeds te vroeg stoppen :(
    ik ben wel blij dat er nog een paar hoofdstukjes komen :Y)

    1 decennium geleden
  • kusLauris

    aaaaaahh neee ! niet afgelopen ):

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen