oke het begin van de foto collectie. met als eerste Emma(K)

Londen

" Ik vond het gezellig,Emma, echt" zei Roos en gaf me een knuffel."Ook Yara vond het gezellig, en ze vond het jammer dat ze eerder weer naar Dublin moest" zei Ester. Ik had Esther nog nooit eerder ontmoet maar toen ik vanmorgen bij het huis waar Yara en Roos het komende jaar sliepen aan belde deed ze open. Eerst dacht ik dat ze iemand van het personeel was maar toen Roos Ester vroeg of ze mee ging en Esther en mij aan elkaar voorstelde hadden we alle bij geen problemen. "Emma we missen zo meteen het vliegtuig naar Dublin nog" zei Roos en ik zag haar en Esther al met hun koffers bij de deur van onze hotelkamer staan. Snel ritste ik mijn koffer dicht en liep achter de twee meiden aan. Het had me goed gedaan een weekje Londen. Even het gezeur van Harry niet aan mijn hoofd en al dat gekibbel van de anderen meiden. Eigenlijk weet ik ook niet waarom we nou eigenlijk met z'n allen in een huis waren gaan wonen. Natuurlijke Niall, Zayn, Louis, Liam en Harry zijn goede vrienden. Maar ik had het nooit goed met Susanne, Elina, Sahray en Kyara kunnen vinden. Toen kwam Sean er een jaar geleden ook bij. Nu had ik Roos en Yara een week geleden ontmoet en had ik het tot mijn en Harry verbazing wel met Roos kunnen vinden. Uiteindelijk had ik binnen een week Roos beter leren kennen dan dat ik mijn huisgenoten in 3 jaar had leren kennen. "Emma we zijn weer thuis" zei Roos een Schudde me wakker. Had ik nou echt de hele vlucht liggen slapen?. Toen we het vliegtuig uit liepen zag ik Harry en de rest al staan. Alleen was er een ding dat niet klopte. Ik kon zo snel niet ontdekken wat dat was. Op dat moment rende Harry op mij af en begon mij te zoenen. Het was zacht en lief. "Zozo kunnen we niet even wachten tot we thuis zijn?" klonk de geïrriteerde stem van Niall van vlak bij, maar voor ik antwoord kon geven voelde ik de stevige armen van Louis om mij heen en zijn zachte stem in mijn oor. "Hoe was je reis?" Vroeg Louis. Ik knikte. Louis lied me los en gelijk gaf Zayn me een kus op mijn wang. "Wat is er aan de hand met Niall?" vraag ik zacht aan Harry. "Later schatje, later" zecht Harry snel.
Toen we in de auto zaten stelde ik Harry de zelfde vraag. "Niall en ELina zijn uitelkaar".


oke een nieuw hoofdstukje van uit weer een ander persoon:P

haha i hope you like it(K)

Reageer (4)

  • YaraHoran

    wauw geweldig (H) snel verder

    1 decennium geleden
  • Apprentice

    is Nialler nou geirriteerd omdat het uit is met mij?:(nerd) hahahaha het is zijn eigen schuld. okee grapje maar snel verder Rooos!<3

    1 decennium geleden
  • drunklinson

    OMG niemand mag mij haten :P snel verder

    1 decennium geleden
  • SpecialMofo

    Verder!(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen