Foto bij Chapter twenty-four (Christmas eve)

Bij het volgende hoofdstuk voeg ik een foto van mijn kamer *woop woop*

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (14)

  • unfbieber

    omg zo lieff, daarom hou ik zoveel van homo's ze zijn zo lief ):
    snel verder ;3333

    1 decennium geleden
  • kryptonarry

    Ik heb plots zin om groente te snijden :$(A)

    1 decennium geleden
  • BVBloveit

    Ik heb je ook nog ff een kudootje gegeven ;)
    Ik word hier gestalkt op msn jonguuh, niet normaal! Echt verschrikkelijk
    ! Maarjah, ik ben bijna uitgespamt denk ik, want ik weet niets meer... Maar ik ga deze reactie ff in kleurtjes doen, want dat vind ik wel sexy!
    Owjaa, wat ik me dus ff afvroeg hea, dit zijn toch wel genoeg reacties voor een nieuw hoofdstukje ?? (A)
    You're the best!!
    -xoxoxoxoxoxo-(flower)(H)

    1 decennium geleden
  • BVBloveit

    Hmm, wat zal ik nu eens zeggen...
    Ik verveel me eigenlijk best wel, dus ik ga denk ik zo ook maar even schrijven enzo... Maarjah, dan moet er wel ff inspiratie uit de hemel komen vallen, want ik weet niks... Erugg stom dit! Ik wil inspiratieee!!!
    Ik ga zometeen vla eten... Ik heb zin in vla...
    Ben je al bijna klaar???

    -xxx-(flower)

    1 decennium geleden
  • BVBloveit

    Ik word erg blij van je hoofdstuk!
    AWESOMENESS!!!
    Dit is echt een van de mooiste verhalen die ik ooit heb gelezen meis! Echt heel goed! Je weet trouwens al dat ik dat vind, maar ik dacht, ik ben aan het spammen, dus het kan best nog een keertje!
    Weet jij trouwens nog een andere leuke story voor me??
    You're the very best!
    -xxx-

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen