Foto bij Hoofdstuk 9

Hebben jullie nog leuke ideeën voor deze story??
Oké, ik ga dit hoofdstuk zo onserieus maken xD

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (6)

  • singaxx

    Heet???? Hahaha geniaal XD maar wat was de ergste dan???(A) hoef je niet te vertellen hoor xD ik weet niet eens wat mijn ergste blunder is. Ik maak er teveel :$ samen met een vriendin van mij xD maar serieus mijn vriendin (minamarauder) is er altijd bij wanneer ik een vreselijke blunder maak hahahahaaaa. Maar ach.... Ik maak gewoon vaak blunders en Mina is vaak bij me. En als je het zo bekijkt is het wel logisch..... Maar zo goed ald elke keer dat ik bij Mina ben maakt ze wel een blunder. Een keer hadden we (van school uit) iets met allemaal vecht sporten. Nou wij gingen met de hele klas kijken. Mina had (stiekem) een van de "wapens" gepakt. Het was zo'n stok, ze deed net alsof ze erg goed in was. En toen de meester het door had wou hij haar stoppen. Maar zij had niet door dat hij achter haar stond. Zij gaat kunstjes doen met die stok. En ja opeens ging ze hem boven haar hoofd rond draaien en toen sloeg ze de leraar op zijn achterhoofd XD. Weg leuke dag en hallo nablijven. Die leraar was erg woedend. Ik ben wel blij dat ze mij niet geraakt had want ik stond bijna naats haar. :) ik had wel medelijden met Mina maar het was wel grappig:)


    Nou snel verder(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen