Foto bij 006

Thanksguuys voor jullie lieve reacties & abbo's & kudo's , jullie zijn amazayn! <3
22 abbo's, waaauw (:

Btw, sorry voor dit korte en slechte stukje, maar er komt snel meer drama aan!
That's promise (:

Still hope you guys like it ! (:

Scarlett Summer Mason POV
Aarzelend liep ik achter Harry aan het gigantische huis binnen.
'Pretty impressive,' mompelde ik.
Hij grijnsde. 'Wat?'
Plagend gaf ik hem een duwtje. Hij had me best verstaan.
Een ongemakkelijke stilte viel.
'Wil je iets drinken?' vroeg hij. Het was duidelijk dat ook Harry niet wist wat hij moest zeggen.

Harry Styles POV
Scarlett zette haar glas op het salontafeltje.
Blozend keek ze me aan. 'Dit gaat niet werken,' glimlachte ze.
Met een paar stappen overbrugde ik de afstand tussen ons en legde een hand in haar nek.
Ze keek me onzeker aan met haar blauwe ogen.
Grijnzend drukte ik mijn lippen op die van haar. Heel even verstijfde ze, maar al snel sloeg ze haar armen om mijn nek.
Ik trok haar dichter naar me toe en legde mijn armen om haar middel. Haar handen gingen naar mijn krullen en ze trok er zacht aan. Ik grijnsde.
We liepen steeds verder achteruit tot ze met haar rug tegen de muur stond. Scarlett sloeg haar benen om mijn middel.
Ze zakte op haar voeten en ik duwde haar wat haarder tegen de muur. Scarlett eindigde de zoen.
'Au,'lachte ze en wreef over haar kont.
Ik voelde mezelf rood worden. Het was dan een grapje geweest, maar toch werd ik niet snel afgewezen.
Maar voor ik er verder over na kon denken, drukte Scarlett alweer haar lippen op de mijne. Opnieuw sloeg ze haar benen om mijn middel.
Dat was toen ik haar de trap op droeg en naar mijn slaapkamer bracht.
Zoenend en tegelijkertijd struikelend over spullen liepen we rond tot ik Scarlett op haar rug op mijn tweepersoonsbed kon leggen.

Langzaam werd ik wakker, maar weigerde mijn ogen open te doen. Ik lag hier prima, met mijn arm om Scarlett heen en haar huid tegen de mijne.
'Shit,' hoorde ik haar opeens roepen en voelde hoe ze uit mijn armen verdween.
Opeens hoorde ik haar haastig de kamer uitrennen, half de trap af donderen en daarna de deur hard achter zich dicht gooien. Had ik iets verkeerds gedaan?

We worden blij van reacties en kudo's (:

Reageer (7)

  • Angel64

    Waaah ik had wat in te halen !
    Slécht ?
    Dit is AWESOMEEEE (H)
    Kus

    1 decennium geleden
  • lokkoloves1D

    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
    leukleukleuk!
    succes met leren liefieeees!
    (tja)(ditislokke) :)

    xx(H)

    1 decennium geleden
  • XxImanixX

    Vederr!

    1 decennium geleden
  • Chuks

    Ohhh ze hebben seks gehadddd!
    Ghehe
    en hun gaan elkaar leuk vinden!
    Xoxo snelverder

    1 decennium geleden
  • ITwizz

    Echt heel tof!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen