O2.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (16)
Lange deeltjes ofcourse!! (;
1 decennium geledenJe deeltjes zijn echt geweldig en niemand mag dat tegenspreken! (:
het is prachtig en ik hou te veel van Ziam (: straks ga ik nog vreemd vanwege deze bromance!
Snel verder jij! <3 and never forget how much I love you! <3
Liefde hier; voor jou verhaal, voor liam, voor jou, Zayn en jou schrijfkunsten ..
1 decennium geledenklsajfdlsf dit is echt geweldig Ziam = lifeeee. Liam is echt cute zo en Zayn moet niet zo moeilijk doen en gewoon toegeven dat hij op Liam valt. Bam, all done! Oh en trouwens: Je schrijft geweldig.
1 decennium geledenEn om antwoord op je vraag te geven.. Ik ga stoer doen en zeggen 'wat jij denkt dat goed is'. Soms heb je lang nodig om iets te beschrijven en soms kort. Dus dat.
Als je maar iets doet want ik ben verslaafd and I need more Ziam-drug. Yay. Amen.
Lang vind ik amazayn net als dit hoofdstuk en dit verhaal en jij! OMG!
1 decennium geledenIk kan nu al niet wachten om chapter 3!
VERDER!!!!
xxx
Lange stukjes
1 decennium geledensnel verder