Foto bij W97

Ennnn... *TROMGEROFFEL* Dit is het laatste hoofdstuk van deze story!
Maar geen nood, ik activeer zo snel mogelijk het vervolg, en dan zet ik hier een nieuw hoofdstukje bij met de link

“Je moet gaan nu, Bloom, terug naar Alfea, ze wachten op je. En ik moet ook gaan, het was voor mij ook zwaar vannacht, ik moet rusten.” Bloom greep Daphnes hand.
“Ik-ik ben bang, zus, alsjeblieft, kom nog even mee naar boven.”
“Waar ben je dan bang voor Bloom?”
“Ik weet het niet, het kwam zo plots, ik, ik, …”
“Oké”, zei Daphne aarzelend. “Tot aan de oppervlakte kom ik mee, maar verder kan ik niet meer.”
“Bedankt”, fluisterde Bloom. Samen met Daphne zwom ze naar boven. Daphne bleef vlak onder de oppervlakte terwijl Bloom vlak erboven haar vleugels uitstrekte om de rest van het meer over te vliegen. Maar in plaats van over het meer te vliegen steeg ze tot verbazing van zowel Daphne als zichzelf op. Ze werd omgeven door een sterk licht, en vuur in de vorm van een draak cirkelde om haar heen. Haar vleugels vervormden, ze werden groter, statiger, en gevuld met juwelen. Haar haar werd gedeeltelijk opgestoken, een tiara verscheen op haar hoofd. Haar kleren verdwenen en maakten plaats voor een prachtige lange jurk. Daphne schrok, en kon niet anders dan boven water komen. Bloom zag er sterk en statig uit, als een koningin die klaar was voor de strijd en niet zou verliezen.
Het licht verdween en Bloom daalde neer tot vlak boven het wateroppervlak. De draak dook in haar borst.
“Ben ik getransformeerd? Het volgende na Believix? Dit ziet er zo anders uit dan alles wat ik al gezien heb van feeën”, vroeg Bloom verbaasd.
“Bloom, dit is geen gewone transformatie. Je bent nu een Almightixfee, dat komt maar eens in de duizend jaar voor. Ik kan het je niet uitleggen, maar je moet op Alfea meteen aan Faragonda vragen om uitleg.”
“Oh, oké”, zei Bloom verbaasd.
“Ga niet te voet, Bloom, maar vlieg rechtstreeks naar Faragonda’s kantoor.”
“Waarom?”, Bloom was enorm verbaasd.
“Je zal het begrijpen als ze het heeft uitgelegd.”
“Oké, tot ziens, Daphne”, zei Bloom zacht. “Oh ja, voor ik het vergeet, je hebt de groeten van mam en pap.”
“Doe hen de groeten terug, zusje”, zei Daphne. “En… We zullen elkaar snel weerzien, met mam en pap er bij.”
“Wanneer? En waarom, ik bedoel, dolgraag natuurlijk, maar we zien je anders zo weinig.”
“Dat zal je zelf moeten uitzoeken, Bloom. Ga nu, vlieg, je hebt een afspraak met Faragonda.”
“Dag Daphne”, zei Bloom met tegenzin. Ze steeg op en vertrok naar Alfea.

Reageer (3)

  • Eef95

    De trix zullen zich wel op hun kop slaan als ze te horen krijgen dat door hun vloek Bloom nog sterker is geworden!

    1 decennium geleden
  • Padme

    MOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII, ehh heb je ook een plaatje van haar??

    1 decennium geleden
  • Teal

    Verder!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen