Ik wachtte op Bella. Het was voor de verandering eens niet aan het regenen. Ik vroeg me af wat voor soort type Jacob was. Volgens Bella was hij super lief en was hij bezig om twee motors op te knappen. Ik was benieuwd. "Hey schatje, gefeliciteerd.", zei Bella vrolijk terwijl ze uit haar truck stapte. "Hey miep. Ik heb zo'n zin om mee te gaan.", zei ik vrolijk. Ik stapte in de truck en we waren na ongeveer een kwartier in het reservaat. Nog twee minuten later kwam het huisje wat blijkbaar de eindbestemming was in zicht. Het was een klein, schattig, rood geschilderd huisje. Niet groot, maar het had toch wel iets. Bella liep naar achter. "Hey Bella, fijne Valentijnsdag.", klonk een jongensstem. Bella trok me mee naar binnen. "Geef dat aan haar en maak er gefeliciteerd van. Jake, dit is mijn beste vriendin Alyson, Alyson, dit is mijn vriend Jake." "Nou, gefeliciteerd mevrouw.", zei Jake. "Bedankt.", zei ik. "Eigenlijk wilde ik vandaag wat anders gaan doen Bella, vind je dat goed?", vroeg Jake. "Alles behalve kleffe schattige films kijken.", zei Bella zuur. "Mee eens, zullen we horrorfilms gaan kijken?", stelde ik half sarcastisch voor. "Geweldig idee!", zei Bella niet sarcastisch. "Bells, je haat horror.", zeiden Jake en ik tegelijk. "Een mens kan veranderen.", zei Bella terwijl ze haar schouders ophaalde.

Ik zat de hele films, behalve de eerste vijf seconden voordat het bloed alle kanten opspoot, achter Jake verscholen. "Ach, meisje toch.", zei Jake toen ik weer een blik op de tv wierp toen ik niemand in doodsangst hoorde gillen. "Pfft... meisje, ik ben zeventien, ouder dan jij dus.", zei ik. "En een meisje, dat zegt genoeg.", antwoordde hij. "Ik hoort dit 24/7 en heb geen idee hoe je het schrijft, maar touché.", zei ik. Bella schoot in de lach. "Quote-dief.", plaagde ze me terwijl ze haar tong uitstak. "Dude, das niet eens een woord.", zei ik droog. "Nu wel." Mijn telefoon ging af en het was mijn moeder. "Shit, ik moet deze even nemen.", zei ik terwijl ik de kamer uitliep. "Hoi schatje, waar ben je?", vroeg mijn moeder. "Met Bella bij een vriend van haar.", antwoordde ik. "Zorg je dat je over een uur thuid bent?", vroeg ze. "Sure, sure.", mompelde ik. Ik hoorde Bella vanuit de woonkamer gillen. "Alyson, Jake vermoord me!" "Je bent toch niet in het resrevaat hè?", vroeg mijn moeder scherp. "Nee, maar ik moet Bella gaan redden voor ik een lijk moet gaan verstoppen. Bye." Pfft, dat was close zeg.

Reageer (1)

  • Sofieeeke

    hahahahaha quote-dief xD

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen